Toyota ir vērtīgākais auto zīmols pasaulē

Tirgus izpētes un konsultāciju kompānijas Millward Brown un Interbrand sastādījušas pasaulē vērtīgāko zīmolu “TOP-100” reitingu. No autoražotājiem visaugstāk tikusi “Toyota”, kas, uzrādot 9% pieaugumu šogad ieņem 5.vietu.

 Vērtīgāko zīmolu saraksta pirmajā vietā atrodas tehnoloģiju milzis Apple, kura vērtība noteikta 178,12 miljardu dolāru apmērā. Tas ir par 5 procentiem vairāk nekā 2015.gadā. Savukārt noslēdz pirmo simtnieku elektromobiļu ražotājs Tesla ar 4,01 miljardu dolāru, ienākot TOP 100 listē pirmoreiz.

Autoražotāju vidū lielāko kāpumu šogad sasniedzis Nissan ar 22%, Mercedes-Benz, Porsche un Mini  – visiem 18%, Audi – 14%, BMW, Ford un Kia – visiem 12%, savukārt Volkswagen zaudējis 9 procentus un atrodas 40.vietā.

Autoražotāju pozīcijas 2016.gada TOP-100 reitingā:

5. Toyota: + 9%; 53,58 miljardi ASV dolāru

9. Mercedes-Benz: + 18%; 43,49 miljardi ASV dolāru
11. BMW: +18%; 41.53 miljardi ASV dolāru
21. Honda: -4%; 221,11 miljardi ASV dolāru

33. Ford: +12%; 12,96 miljardi ASV dolāru
35: Hyundai: +2%; 12,52 miljardi ASV dolāru

38. Audi: +14%; 11,80 miljardi ASV dolāru
40. Volkswagen: -9%; 11,44 Mrd US-Dollar
43. Nissan: +22%; 11,07 miljardi ASV dolāru

50. Porsche: +18%; 9,54 miljardi ASV dolāru
69. Kia: +12%; 6,33 miljardi ASV dolāru
78. Land Rover: +11%; 5,70 miljardi ASV dolāru
88. Mini: +18%; 4,50 miljardi ASV dolāru

100. Tesla: (pirmoreiz); 4,01 miljardi ASV dolāru

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.