Krievu miljardieris Nirburgringā izmēģina savu 10 miljonus eiro vērto kolekciju (+ foto)

Krievu miljardierim Romānam Abramovičam pieder ne vien futbola klubs Chelsea, bet arī ekskluzīva ļoti retu un dārgu sporta automašīnu kolekcija. Vasaras beigās biznesmenis bija ieradies pie sava drauga un Nirburgringas trases tagadējā īpašnieka Viktora Haritoņina, lai izmēģinātu savus dārgumus praksē.

Vācu mediji raksta, ka Abramovičš iznomājis trasi uz divām dienām un šajā laikā kopā ar draugiem ļāvies adrenalīna medībām, pārbaudot  Ferrari FXX, Bugatti Veyron, Pagani Zonda R, Aston Martin Vulcan, Ferrari 488 GT3, Mercedes-Benz AMG GT3 un Lamborghini Reventon spējas leģendārās “Zaļās elles” līkumos.

Aprēķināts, ka šīs nelielās kolekcijas vērtība varētu būt aptuveni 10 miljoni eiro.

Aston Martin Vulcan. Pasaulē ir tikai 24 šādas automašīnas. Motortelpā atrodas 7.0 litru V12 atmosfēriskais motors ar 831 Zs (780 Nm) jaudu. No tērauda, alumīnija, oglekļa šķiedras un titāna veidotā konstrukcija sver tikai 1360 kg. 100 km/h Vulcan sasniedz 2,8 sekundēs. Jauna automobiļa cena savulaik bija 1,9 miljoni eiro bez nodokļiem.

Ferrari FXX. Uzbūvēts 31 eksemplārs.  Uz Ferrari Enzo bāzes izgatavotās automašīnas pašmasa ir 1155 kg, motortelpā – 800 Zs (686 Nm) jaudīgs V12 motors, kas 100 km/h ļauj sasniegt 2,9 sekundēs. Maksimālais ātrums 345 km/h, bet par jaunu auto tika prasīti 1,5 miljoni eiro bez nodokļiem.

Pagani Zonda R. Sacīkšu varenauto, kas tapis vien 15 vienībās. Itāļu kupejas 6.0 litru V12 atmosfēriskais motors attīsta 750 Zs (710 Nm) un palīdz sasniegt maksimālo ātrumu virs 350 km/h, pirmajam simtam tērējot vien 2,7 sekundes. Jauna Pagani Zonda R cena bija 1,5 miljoni eiro, neskaitot nodokļus.

Lamborghini Reventon tapis 2007.gadā uz Murcielago LP640-4 bāzes. Pavisam izgatavots 21 eksemplārs. 6,5 litru V12 motors attīsta 650 Zs un 660 Nm. Maksimālais ātrums 350 km/h, ieskrējiens no vietas līdz simtam – 4,3 sekundes, bet cena toreiz bija 1 miljons eiro, neierēķinot nodokļus.

Ferrari 488 GT3. Viens no jaunākajiem Ferrari varenauto tapis 2015.gadā kā Ferrari 488 GTB sacīkšu modifikācija. Motortelpā iebūvēts 3,9 litru V8 Biturbo motors ar 600 Zs.

Mercedes-AMG GT3. GT3 reglamentam atbilstošs sacīkšu auto, kas izgatavots uz Mercedes-AMG GT bāzes. 1285 kg smagais GT3 izlaists 2015.gadā un apgādāts ar 6,3 litru V8 atmosfērisko motoru, kas attīsta 550 s un 650 Nm.

Bugatti Veyron 16.4. Superauto ar W16 motoru un četrām turbīnām. Astoņu litru agregāts attīsta 1001 Zs (1250 Nm), ka ir pietiekami, lai 1900 kg smagā kupeja līdz simtam paātrinātos 2,5 sekundēs un varētu sasniegt maksimālo ātrumu 407 km/h. Jauna Bugatti Veyron 16.4 cena bija 1,3 miljoni eiro, kam jāpieskaita nodokļi. 

Bugatti Veyron 16.4 Foto: ekrānšāviņš

Aston Martin Vulcan

Ferrari FXX

Pagani Zonda R

Lamborghini Reventon

Ferrari 488 GT3

Mercedes-AMG GT3

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.