Krievu “Ural” un “GAZ” cer ieinteresēt rietumus (+ foto)

Krievijas autoražotāji “Ural” un “GAZ” uz Hanoveres Starptautisko komerctransportlīdzekļu izstādi atveduši savus jaunākos modeļus, piedāvājot Next paaudzes spēkratus, kravas furgonus un smagiem ekspluatācijas apstākļiem paredzētos kravas auto.

Krievu modeļu klāsts aptver diapazonu, kas sākas ar 3,5 tonnu “GAZel” kravas furgona un pašizgāzēja modifikācijās līdz pat vidējās klases kraviniekiem ar 8,7 tonnu kravnesību un smagajiem pilnpiedziņas “Ural” ar 13-34 tonnu kravnesību. Kopumā iespējams izveidot līdz pat 500 dažādiem modeļiem, tajā skaitā versijas ar kravas kasti, komunālo un celtniecības tehniku, degvielas un ūdens vedēji, mediķu,  ugunsdzēsēju, lauksaimniecības transports utt.

Gazeles pamatā ir rāmja konstrukcija un tehnika no pasaulē labi pazīstamiem ražotājiem. Piemēram, 2,8 litru dīzeļdzinējs nāk no “Cummins”, sajūgs no “Sachs”, stūres iekārtas elementus piegādā “ZF”, bremžu komponentus – “Bosch” utt. Līdztekus dīzeļversijai tiek piedāvāti arī CNG gāzes varianti un versijas ar benzīna motoru. Aizmugurējās ass bloķētājs ir jau bāzes komplektācijā.

Klasi augstāk novietojies GAZon, kas tiek piedāvāts ar diviem kabīņu variantiem kā trīs vai septiņvietīgs transportlīdzeklis, divos dažādos garumos. Arī šeit tiek izmantots rāmis un lokšņu atsperes, bet 150 Zs dīzelis, kas pieejams arī CNG gāzes versijā, ir pašu ražojums. Vidējās klases kravinieks komplektēts ar trumuļu bremzēm, ABS un ASR.

Krievu galvenais trumpis Hanoveres izstādē ir “Ural Next” – smagsvars, kas konstruēts īpaši smagiem ekspluatācijas apstākļiem. Pieejams 4×4, 6×6 un 8×8 modifikācijās, visu riteņu un asu bloķētājiem, hidrauliski vadāmu Tiptronic transmisiju un pazeminošajiem pārnesumiem. Motortelpā tam atrodas 6,65 litru 330 Zs (1370 Nm) rindas sešcilindru dīzeļdzinējs, bet riepu spiedienu iespējams izmainīt no kabīnes.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.