Pirmais jaunā vidēja izmēra furgona attēls tika atklāts īsi pirms UEFA Čempionu līgas finālspēlēm Milānā

Pavisam neilgi pirms UEFA Čempionu līgas fināla Nissan parādīja pirmo oficiālo pilnīgi jaunā furgona – Nissan NV300 attēlu.

Nissan lepojas, ka ir UEFA Čempionu līgas oficiālais vieglo komercautomobiļu (LCV) partneris. Pilnīgi jaunais NV300 ir spēlējis būtisku lomu spēļu sagaidīšanā, jo tā pirmais uzdevums bija nogādāt finālspēļu oficiālo karogu uz San Siro stadionu Milānā, Itālijā. Puslaika pārtraukumā karogs lepni gozējās centrālajā aplī tūkstošiem klātienes fanu un miljoniem visas pasaules televīzijas skatītāju acu priekšā.

Nissan NV300 ir pilnīgi jauns vidēja izmēra furgons, kas aizpildīs „tukšo vietu” starp godalgoto Nissan NV200 un NV400, un ir populārā Nissan Primastar pēctecis. Galvenā atšķirība no tā konkurentiem ir tirgū vadošā ražotāja garantija, kas ir unikāla šajā segmentā – 5 gadu / 160 000 km ražotāja standarta garantija. Tā ietver arī Nissan tehniskās palīdzības dienesta – Nissan Assistance pakalpojumus ceļā 5 gadus ilgam periodam.

Pilnīgam sirdsmieram – tā attiecas arī uz visiem Nissan oriģinālajiem aksesuāriem, tādējādi apliecinot Nissan pārliecību par savu jauno furgonu un pēcpārdošanas apkalpošanas programmu kvalitāti un uzticamību.

Nissan jaunākā dizaina valoda, „Emocionālā ģeometrija”, kas ir labi pazīstama jau no zīmola segmentā vadošajiem krosoveriem, piemēram, Juke, Qashqai un X-Trail, izmantota arī NV300 ar jau pazīstamo „V-motion” resti, kas dominē automobiļa priekšgalā.

Pilnīgi jaunais NV300 pārdošanā nonāks jau šogad, vēl vairāk nostiprinot Nissan pozīciju kā vieglo komercautomobiļu (LCV) ražotājam ar vienu no plašākajiem Eiropā piedāvātajiem vieglo komercautomobiļu klāstiem. Tas ietver jauno pikapu – Nissan NAVARA, kravas automobiļus un furgonus, piemēram, 100% elektrisko furgonu – Nissan e-NV200.

UEFA Čempionu līgas fināla karogs ir unikāls simbols Nissan kā spēļu oficiālajam vieglo komercautomobiļu (LCV) partnerim, kā arī svarīgs sacensību dienas karnevāla gaisotnes elements. Taču tam ir bijusi nozīmīga loma fināla gaidīšanā, pateicoties Nissan inovatīvajai „Take Me To Milan” („Aizved mani uz Milānu”) kampaņai, kurā iesaistījās tūkstošiem futbola entuziastu, kas reģistrējās, lai viņu vārds tiktu nodrukāts uz karoga.

Tā dizains atjautīgi veidots kā melnas zvaigznes uz balta fona, tādējādi ikviena kampaņas dalībnieka vārdam iegūstot nelielu, bet godājamu vietu uz karoga, tam ieņemot centrālo vietu uz skatuves – pilnīgi burtiski – vienā no šā gada lielākajiem un visplašāk skatītajiem futbola mačiem. Augstas izšķirtspējas attēlā fani var atrast sava vārda novietojumu uz karoga.

Filipe Gira-Boutods (Philippe Guérin-Boutaud), Nissan Global LCV Korporatīvais viceprezidents, saka: „Nissan partnerība ar UEFA Čempionu līgu ir aizraujošs veids, kā Nissan NV300 pirmo reizi parādījās sabiedrībā. Oficiālā karoga vešana uz fināla spēlēm Milānā mums bija liels gods, un tā nevainojami iemiesoja Nissan komercautomobiļu kā uzticamu pārvadātāju tēlu.”

Vairāk informācijas par Nissan NV300, ieskaitot sīkāku informāciju par tā jaudīgajiem un efektīvajiem dīzeļa dzinējiem, kravnesību, cenām un pārdošanas uzsākšanu, tiks paziņots Hannoveres automobiļu izstādē šī gada septembrī.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.