“Volkswagen” prezentē jaunu stratēģiju izmešu skandāla radītās krīzes pārvarēšanai

Vācijas autobūves koncerns “Volkswagen”, kas saskāries ar vērienīgu kaitīgo izmešu datu falsificēšanas skandālu un akciju cenu kritumu, piektdien prezentēja stratēģijas plānu, lai palīdzētu uzņēmumam atgūties no pašreizējās krīzes.

“Ja mēs veiksim nepieciešamos pasākumus un darīsim to pareizi, tad mūsu uzņēmumam ir izredzes uz nākotni. Esmu par to pārliecināts,” norādīja “Volkswagen” vadītājs Matiass Millers, prezentējot “Volkswagen Strategy 2025” plānu.

Šajā plānā ietverti solījumi vairāk uzmanības pievērst kompānijas zīmoliem, restrukturizēt uzņēmuma hierarhiju, koncentrēties vairāk uz elektriskajiem automobiļiem un digitalizāciju, kā arī palielināt ienākumus.

“Jūs nevarat vadīt šāda izmēra, starptautiskas struktūras un sarežģītības uzņēmumu ar vakardienas principiem un uzbūvi, lai arī cik veiksmīga tā nebūtu,” skaidroja Millers.

Viņš arī norādīja uz nepieciešamību īstenot izdevumu samazinājumus, ņemot vērā paredzamo 11 miljonu automobiļu atsaukšanu skandāla dēļ.

Millera prezentētā plāna ietvaros paredzēts arī nodrošināt dažādām “Volkswagen” struktūrvienībām lielāku kontroli.

Kā ziņots, Volkswagen” pērn strādāja ar 1,58 miljardu eiro tīrajiem zaudējumiem, ciešot pirmos zaudējumus kopš 1993.gada.

Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar 16,2 miljardu eiro uzkrājumiem, kurus uzņēmums atvēlējis, lai segtu kaitīgo izmešu falsificēšanas skandāla radītos izdevumus.

“Volkswagen” jau sācis īstenot izmaksu samazināšanas programmu, jo uzņēmumu sagaida automašīnu atsaukumi, tiesas prāvas, pārdošanas apjoma kritums un naudassodi vairākās valstīs, ņemot vērā skandāla radīto ietekmi.

“Volkswagen” pērn septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.