„SsangYong Tivoli” gatavojas nomest jumtu

Atvērta tipa krosoveri un apvidus automobiļi ir ārkārtīgi reta parādība. Faktiski beidzamo gadu laikā ir bijuši tikai pāris mēģinājumi izgatavot šādus brīnumus. Tagad savu iznācienu gatavo arī „SsangYong Tivoli”.

Šobrīd kompaktkrosovers „Tivoli” ir galvenā lokomotīve, kas cik-necik velk uz priekšu „SsangYong” automobiļu tirdzniecību Eiropā. Ar tā ienākšanu tirgū pērn zīmola realizācijas apjomi šajā tirgus reģionā palielinājās no niecīgām 8190 vienībām 2014.gadā līdz 14 264 automašīnām.

Tādēļ „SsangYong” ir gatavi eksperimentiem, lai „Tivoli” padarītu atraktīvāku un daudzveidīgāku, kas ļautu tam piesaistīt jaunus klientus. Tiesa, ja Ženēvas izstādē prezentētā septiņvietīgā versija „XLV” vēl izskatās pēc loģiska soļa, tad nule kā pieteiktā atvērta tipa virsbūve „XIV-Air” jau ir kaut kas pavisam netradicionāls. Lai gan galīgais lēmums par šādas modifikācijas sērijveida izlaidi vēl nav paziņots, britu mediji ir noskaidrojuši, ka prezentētais „kabrioleta” koncepts ir ļoti tuvs gatavībai.

Kā var noprast no publicētā attēla, atvērtā tipa „Tivoli” nebūs vienkārši saliekams auguma jumts, bet iecerēts kaut kāds specifisks izjaucama cietā jumta konstrukcijas risinājums. Pilnīgi skaidrs, ka tas, kā arī virsbūves pamatnei nepieciešamie pastiprinošie elementi padarīs smagāku auto virsbūvi, kā rezultātā „Tivoli” varētu būt nepieciešams spēcīgāks dzinējs. Atgādināsim, ka pašlaik piedāvājumā ir 1,6 l benzīna un dīzeļa dzinēji attiecīgi ar 128 un 115 ZS.

Vēl viens neatbildēts jautājums: vai potenciālais šāda modeļa automobiļu noiets attaisnos tā izstrādē ieguldītās pūles? Vēl diezgan svaigā atmiņā ir līdzīgas koncepcijas „Nissan Murano CrossCabriolet”, kas tika norakstīts vēstures mēslainē publikas nesaprasts.

Pagaidām jautājumu ir vairāk nekā atbilžu. Taču būsim pacietīgi, un gan jau ar laiku tās saņemsim… 

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.