“Ford” luksusa zīmols “Lincoln” Detroitas autoizstādē iepazīstina ar sedana “Continental” jaunāko versiju, atgriežot dzīvē modeli, kas ar vairākiem pārtraukumiem tiek ražots kopš 1939.gada.
Pēdējo reizi luksusa sedans “Lincoln” piedāvājumā noturējās 21 gadu (1981-2002), bet no 2016.gada tas par pircēju sirdīm cīnīsies atkal, stājoties modeļa “MKZ” vietā.
Jaunākajā variantā tas ieturēts 2015.gada martā parādītā koncepta stilā un dizaina jomā atšķiras no tā visai minimāli. Sērijveida “Continental” ir tāda pati priekšpuse un aizmugure, galvenie un aizmugures lukturi, arī neparastie “E-latch” durvju rokturi, kas meklējami pie logu līnijas apakšējās malas. Savādāki ir abi bamperi, stūres rats, centrālā konsole un aizmugures sēdekļi, kur parādījies nolaižams roku balsts ar klimatkontroles un multimediju iekārtas vadības bloku.
Pagaidām “Continental” pieejams tikai viens, toties jaudīgs dzinējs – sešcilindru twin-turbo benzīna motors, kas attīsta 405 ZS un 542 Nm. Bāzes komplektā būs pilnpiedziņa, 360 grādu apkārtējās zonas uzraudzības sistēma, automātiskās bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju, adaptīvā piekare, kruīzkontrole un stūres iekārta, 30 pozīcijās regulējami sēdekļi ar masāžas, apsildes un ventilēšanas funkcijām, “Revel” audio sistēma, savukārt iespējas un uzvedību dažādos komforta, standarta un sporta elektronikas režīmi, kas izmaina stūres iekārtas un piekares darbību.
“Lincoln Continental” ražošana ASV un Ķīnā sāksies rudenī. Pašmāju tirgū Ford luksus zīmola ražojums konkurēs ar “Cadillac CT6”, “Audi A6” un “Mercedes” E klasi.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto