Audi Q7 e tron 3.0 TDI quattro

No nulles līdz simtam tas ieskrienas 6,2 sekundēs, taču patērē tikai 1,8 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem.

Audi Q7 e‑tron quattro ir tikpat sportisks, cik ērts, bet vienlaikus arī izteikti ekonomisks. Darbojoties pilnībā elektriskā režīmā, tas 56 kilometrus var nobraukt, radot izmešu daudzumu, kas līdzvērtīgs nullei. Tas ir pasaulē pirmais no elektrotīkla uzlādējamais hibrīdauto ar V6 TDI dzinēju un pilnpiedziņu.

No elektrotīkla uzlādējamais hibrīdauto uz ceļa sniedz labāko, ko spēj piedāvāt abās pasaulēs. Q7 e‑tron 3.0 TDI quattro apvieno iekšdedzes dzinēja priekšrocības ar tām, ko sniedz elektropiedziņa, un uzstāda jaunus kritērijus konkurences jomā.

Sportiska jauda un zems patēriņš

No elektrotīkla uzlādējamā Audi Q7 e‑tron quattro hibrīdauto piedziņa sniedz daudz jaudas jebkurā situācijā. 3.0 TDI dzinējs un elektromotors nodrošina 275 kW (373 ZS) kopējo sistēmas jaudu un 700 Nm griezes momentu. Lai ieskrietos no nulles līdz 100 km/h, tam nepieciešamas tikai 6,2 sekundes; maksimālais ātrums ir 230 km/h. Ar 17,3 kWh kapacitāti tas nodrošina 56 kilometru nobraukumu elektriskā NEDC režīmā – tas līdzās degvielas patēriņam ir vēl viens šī segmenta rekords. Kopējais attālums, ko iespējams veikt, sasniedz 1320 kilometru. No elektrotīkla uzlādējamajam hibrīdauto ir šāda priekšrocība: ja automobiļi ar klasisko piedziņu bremzēšanas laikā zaudē enerģiju, Q7 e‑tron quattro to uzkrāj. Citiem vārdiem, bremzēšanas laikā tas kinētisko enerģiju pārvērš elektroenerģijā, ko var no jauna izmantot paātrinājumam.

Q7 e‑tron quattro uzlādējamā akumulatora priekšrocība ir tā, ka tas lielā mērā nodrošina ar ikdienas pārvietošanos saistītās vajadzības. Braucot pilnībā elektriskā režīmā ar 94 kW maksimālo jaudu, klienti var nobraukt līdz 56 kilometriem, neradot izmešus.

Audi Q7 e‑tron quattro arī uzstāda jaunus standartus patēriņa jomā: Saskaņā ar no elektrotīkla uzlādējamiem hibrīdautomobiļiem noteikto ECE standartu, tas patērē tikai 1,8 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Tas atbilst izmešu daudzumam, kas vienāds ar 48 gramiem CO2 uz kilometru. Arī klimata kontroles sistēma izstrādāta tā, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti.
Izmantojot iebūvēto siltumsūkni, temperatūras regulācijas sistēma izmanto elektroierīču radīto nelietderīgo siltumu, turklāt šāds siltumsūknis tika izstrādāts īpaši SUV. Audi ir pasaulē pirmais autoražotājs, kurš šo tehnoloģiju izmanto no elektrotīkla uzlādējamā hibrīdauto.

Foto: Publicitātes attēls

Brauciens ar luksusu

Audi Q7 e‑tron quattro piedāvā visplašāko salonu savā segmentā, un to iespējams pielāgot, izmantojot neskaitāmus luksusa klases komforta un ērtību elementus. Noteiktus jaunus standartus uzstāda arī displejs un vadības koncepcija. Audi standarta virtuālā vadības pults un MMI sistēma izstrādātas pilnīgi no jauna. To vadība ir vienkārša un izmanto intelektuālo loģiku.

Automobilī Audi Q7 e‑tron quattro standarta MMI navigation plus sistēma, kurā iebūvēts Audi interneta pieslēguma modulis, darbojas ciešā sasaistē ar hibrīda vadības sistēmu. Tādēļ navigācijas datus un reāllaika informāciju par satiksmi var izmantot, lai jau pirms došanās ceļā varētu izrēķināt hibrīdstratēģiju un uz galamērķi dotos pa visērtāko maršrutu. Brauciena laikā prognozējošā efektivitātes palīgsistēma palīdz autovadītājam ietaupīt degvielu. Tas izveido detalizētu maršruta attēlu līdz pat trim kilometriem uz priekšu, kā arī izmanto vizuālās norādes, lai atbilstošās situācijās ieteiktu atlaist akseleratoru. Vienlaikus aktīvais akselerators vienu reizi novibrē pret vadītāja apavu zoli. Šī jaunā palīgsistēma ir vēl viena pionieru tehnoloģija, ko radījis Audi.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.