“Volvo” uzsāk pirmā „bezceļu sedana” tirdzniecību (+ foto)

Vācijas “Volvo” dīleru centri uzsākuši “S60 Cross-Country” sedana un “V60 Cross-Country” universāla tirdzniecību.

Abiem modeļiem ir par 65 mm augstāks klīrenss, virsbūves apakšas aizsargi priekšā un aizmugurē, riteņu arku uzlikas un oriģināls priekšpuses dizains ar šūnveida radiatora resti.

Foto: Autobild.de

Par 36 350 eiro pircējs iegūs “Volvo V60 Cross Country” universālu ar 150 ZS jaudīgu dīzeļdzinēju “Kinetic” aprīkojuma versijā, savukārt “S60 Cross Country” sedans būs pieejams vienīgi dārgākajā “Summum” komplektācijā. Kombinācijā ar 190 ZS D4 dīzeļdzinēju un priekšējo riteņu piedziņu, šis modelis, kas pēc ražotāja apgalvojuma ir pirmais bezceļu sedans pasaulē, maksās vismaz 43 840 eiro.

Foto: Autobild.de

“S60 Cross Country” aprīkojumā būs 18 collu riteņu diski, elektriski regulējami un apsildāmi sporta sēdekļi ar ādas apdari un atmiņas funkciju, digitālais mērinstrumentu panelis, “City” automātiskā bremžu sistēma, divu zonu klimatkontrole un augstākās klases audio sistēma. Par motora sadarbības partneri var izvēlēties sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai “Geartronic” astoņu pakāpju automātu. Piedāvājumā būs arī pilnpiedziņas versija.

Foto: Autobild.de

Tāpat kā sedans, arī “offroad” universāls pieejams ar D4 dīzeļdzinēju, taču ne tikai – pircējs varēs izvēlēties arī D3 dīzeli (150 ZS) un T5 benzīna turbo dzinēju ar 245 ZS jaudu. Benzīna motors jau sērijveidā sajūgts ar automātisko pārnesumkārbu, bet D3 un D4 tā pieejama no papildaprīkojuma saraksta kā alternatīva sērijveida manuālajai transmisijai.

Foto: Autobild.de

Vācu “Autobild.de,” kas izmēģinājuši bezceļu sedanu nelielā testa braucienā apstiprina, ka starpība starp S60 sedanu un “Cross-Country” modifikāciju ir labi pamanāma. Pēdējais ir par 65 mm augstāks (klīrenss 201 mm) un drīzāk atgādina krosoveru – iekāpšana automobilī ir vieglāka, uz lauku ceļiem un smilšu laukumos (attēlā) var justies droši pietiekoši augstā klīrensa un “Haldex” nodrošinātās pilnpiedziņas dēļ, bet pie krosovera sajūtas līkumos, kad automašīna nedaudz, taču ne pārmēru, sasveras augstā smaguma centra dēļ, vēl jāpierod, tāpat kā pie augstās sēdpozīcijas, kad apstājoties pie luksofora blakus “Toyota RAV4” nonāc vienā acu augstumā ar tās pasažieriem.

Foto: Autobild.de

Vācu žurnālisti uzteic kārtīgi nostrādāto un funkcionālo kokpitu, nedaudz pakritizē ar pogām pārblīvēto viduskonsoli (ir taču modernāki risinājumi) un ieteic 18 collu riteņu diskus, ar kuriem bezceļu sedans gan uz nestabilas grunts, gan pa asfaltu ripos daudz komfortablāk nekā ar 19 collām, kas iekļautas papildaprīkojuma sarakstā.

Foto: Autobild.de

Testētais auto: S60 Cross Country D4 AWD Summum: rindas pieccilindru Biturbo dīzelis, tilpums: 2400 ccm, jauda: 190 ZS, maksimālais griezes moments: 420 Nm, pašmasa: 1776 kg, 0-100 km/h 8,8 sekundes, maksimālais ātrums: 210 km/h, vidējais degvielas patēriņš: 5,7 litri uz 100 km, 149 g CO2 uz 1 km, Cena: 53.970 eiro.

Foto: Autobild.de

Foto: Publicitātes foto

Foto: Autobild.de

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.