“Volkswagen” modernizējis minivenu “Sharan” (+ foto)

Pēc pieciem ražošanas gadiem un 200 000 pārdotu eksemplāru, “Volkswagen” laidīs klajā uzlaboto “Sharan.” Darbs pie jaunās versijas jau pabeigts un tirgū to gaida 15.jūlijā.

Foto: Publicitātes foto

Piemērojoties tirgus tendencēm, “Renault” savu lielo minivenu “Espace” pārveidojis teju līdz nepazīšanai un jaunajā paaudzē pasniedz drīzāk kā krosoveru nevis minivenu. “Volkswagen Sharan” turpretim saglabājis tradicionālo formu arī pēc modernizācijas, uzturot dzīvu ideju par lielo minivenu un kuplinot jau gandrīz iznīkušā automobiļu segmenta retās rindas.  

Foto: Publicitātes foto

4,85  garais “Sharan” pieejams piecu vai septiņu sēdvietu variantā, maksimālā ietilpība – 2430 litri. Plašs un ietilpīgs, “Highline” komplektācijā arī maksimāli nopakots, tādēļ nav brīnums, ka Ķīnā, kur to pārdod tikpat daudz, cik Vācijā un piedāvā sešvietīgā modifikācijā, “Sharan” izvēlas kā biznesa transportu.

Foto: Publicitātes foto

Modernizācijas procesā “Sharan” ticis pie jauniem LED aizmugures lukturiem un jauniem riteņiem, “Highline” komplektācijā priekšējos sēdekļus par papildmaksu varēs aprīkot ar masāžas funkciju, bet multimediju komplekss, kas pārņemts no “Golf,” iepriecinās ar jaunām iespējām un lielāku ekrānu. Jau bāzes versijā “Composition Colour” tam ir piecu collu ekrāns, bet “Composition Media” un “Discover Media” tas pieaug līdz 6,5 collām.

Foto: Publicitātes foto

Komplektā iekļauta navigācija un ārējie informācijas servisi, bet piemaksājot, informācijas un izklaides sistēmu iespējams uzlabot tiktāl, ka tā varēs atbalstīt gan Apple “Carplay,” gan „Android Auto.” Sharan komplektēts ar “multi-collision” bremžu sistēmu, kas  pēc nopietnas sadursmes automātiski nobremzē transportlīdzekli, savukārt par citām drošības sistēmām (joslas uzturēšanas palīgsistēma, adaptīvā kruīzkontrole, “City” ārkārtas bremzēšanas sistēma u.c. ) ražotājs vēlas papildu maksu.

Foto: Publicitātes foto

Motoru piedāvājumā 2,0 litru benzīna motors ar 150 un 220 ZS jaudu, divi dīzeļdzinēji ar 115 un 184 ZS, kā arī 150 ZS jaudīgs TDI dīzelis, ko vācu “Autobild” iesaka kā labāko izvēli. Šis motors tagad attīsta par 10 ZS vairāk (agrāk 140 ZS), apgādāts ar divām balansiervārpstām, kas praktiski neitralizē vibrācijas un uz 100 km kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu patērē vidēji 5,0 litrus degvielas (praksē varētu būt par kādiem 2 litriem vairāk). No vietas līdz simtam ar šādu motoru aprīkots “Sharan” paātrināsies 10,3 sekundēs, maksimālais ātrums būs 200 km/h. Ja vien klients vēlēsies, 150 ZS agregātu var kombinēt ar “4Motion” pilnpiedziņu un divsajūgu DSG pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

Funkcionalitātes ziņā VW lielais vens joprojām ir visaugstākajā līmenī – aizmugures sēdekļus var pārbīdīt garumā, nolocīt pavisam, regulēt sēdekļu atzveltnes slīpumu vai pacelt to sēdvirsmas. 

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.