“Mansory” tūninga kompānija prezentējusi savu jaunāko projektu – pārbūvētu “Mercedes G63 AMG 6×6” apvidus auto, kas visticamāk drīz vien pārceļos uz kāda šeiha garāžu.

Foto: Publicitātes foto
Ne bez sarkasma vācu “Autobild” prognozē, ka nav tālu tas brīdis, kad pa Dubaijas ielām braukās celtniecības mašīnas ar šeihiem pie stūres. Visādā ziņā Mansory pārbūvētais “Mercedes” tām ir krietni pietuvojies – liels, smags (gandrīz 4 tonnas), rijīgs (vairāk nekā 30 l/100 km), apveltīts ar trim asīm, 6×6 piedziņu un būvniecības tehnikai raksturīgo dzelteno krāsojumu. Asociācijas ar Dumper pašizgāzēju rodas gribot negribot.

Foto: Publicitātes foto
Bet, lai paliek sarkasms – gan jau šeihi izdomās, ko darīt. Galu galā, “Mansory” ir pastrādājis godam un savu naudu var prasīt pamatoti. Motoram nomainītas gandrīz visas svarīgākās detaļas, ieskaitot virzuļus, klaņus un kloķvārpstu. Uzstādīta jauna cilindru bloka galva, kas aizgūta no sacīkšu dzinēja un jaunas konstrukcijas izplūdes sistēma, ko izgatavojis “Mansory” meitasuzņēmums “MC.”

Foto: Publicitātes foto
Rezultātā V8 jauda no 544 ZS pieaugusi līdz 840 ZS, bet griezes moments pārsniedz 1200 Nm. Lai saudzētu transmisiju un palielinātu tās ilgmūžību, griezes moments samazināts līdz 1000 Nm, bet rūpnīcas uzstādītais ātruma ierobežotājs (160 km/h) netiek demontēts. Paātrinājumu no vietas līdz simtam uzlabotais apvidnieks veic 7,9 sekundēs, kas ir par 0,9 sekundēm ātrāk nekā rūpnīcas (544 ZS) modelis.

Foto: Publicitātes foto
Ja neskaita jau pieminēto dzelteno krāsu, tad pārbūvētais “Mercedes G63 AMG 6×6” atšķiras ar jauniem bamperiem, radiatora režģi, citādāk veidotiem diožu lukturiem, motora pārsegu, kurā iestrādātas ventilācijas atveres, papildu gaismām, kas izvietotas uz jumta un daudzām jaunām karbona detaļām.

Foto: Publicitātes foto
Cenu tūninga kompānija neatklāj, taču “Autobild” prognozē, ka rūpnīcas prasītos 350 000 eiro var droši pareizināt ar divi.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto