“Opel” tirgotājs “Auto Blitz” audzē apgrozījumu un samazina zaudējumus

2011.gada beigās dibinātais “Opel” automašīnu pilnvarotais pārstāvis SIA “Auto Blitz” otrajā darbības gadā audzējis apgrozījumu un samazinājis zaudējumus, liecina SIA “Firmas.lv” informācija.

“Auto Blitz” apgrozījums gada laikā audzis par 56% – no 3 728 773 eiro 2012.gadā līdz 5 821 882 eiro pērn.

Foto: iAuto.lv

Savukārt uzņēmuma zaudējumi sarukuši no 147 762 eiro 2012.gadā līdz 38 127 eiro pērn.

Kopumā “Auto Blitz” pērn pārdevis 222 jaunus “Opel” markas auto un 88 lietotas automašīnas. Pēc uzņēmuma rīcībā esošās informācijas, “Auto Blitz” pārdevis 44% no pērn Latvijā realizētajiem “Opel” markas auto.

Kā norādīts “Auto Blitz” vadības ziņojumā, labāki rezultāti pērn sasniegti automašīnu pārdošanas jomā un nozīmīgs pieaugums vērojams pēcpārdošanas – servisa pakalpojumu un rezerves daļu – segmentā.

Tāpat uzņēmuma vadība atzīst, ka “Auto Blitz” pērn izdevies audzēt klientu bāzi, kas nodrošinās arī turpmāku darbības paplašināšanu un labāku rezultātu sasniegšanu.

SIA “Auto Blitz” tika reģistrēta 2011.gada septembrī, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 200 000 eiro. 50% “Auto Blitz” kapitāldaļu pieder SIA “Mūsa Motors Grupa”, pa 20% Mārim Varkalim un Ģirtam Zemītim, bet 10% – Vitautam Tučkum.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.