Peugeot 308 Gada auto konkursā Latvijā otrais, Lietuvā trešais, bet Šveicē Gada Auto 2014

Šī gada Igaunijas „Gada Auto 2014” piecu finālistu starpā iekļuvušā, Latvijā otro vietu ieguvušā un Lietuvā 3.vietu ieguvušā jaunā PEUGEOT 308 apbalvojumu salūts turpinās. Proti, PEUGEOT 308 tika izvēlēts par Šveices „Gada Auto 2014”.

Šo balvu jau trešo gadu pēc kārtas sadarbībā ar citiem izdevumiem piešķir Šveices nedēļas žurnāls vācu valodā “Schweizer Illustrierte”. Šveices „Gada Auto 2014” konkursa žūrija sastāvēja no 14 žurnālistiem, speciālistiem un rallija braucējiem, kuri pēdējo divpadsmit mēnešu laikā pēc dažādiem kritērijiem novērtēja Šveicē šogad tirdzniecībā nonākušos 37 jaunos automobiļu modeļus. Pēc statiskas apskates un kandidātu testēšanas slēgtā trasē, par uzvarētāju tika izvēlēts jaunais PEUGEOT 308 modelis, aiz kura uz pjedestāla vēl tika BMW i3 un Tesla Model S.

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Uz Šveices žūriju īpašu iespaidu atstāja jaunā PEUGEOT 308 efektivitāte, kuru tas ir ieguvis pateicoties samazinātajam svaram un optimizētajai aerodinamikai, kā arī automašīnas vispārējā dinamika.

Septembra beigās Baltijā pārdošanā nonākušais PEUGEOT 308, ir savdabīgs hečbeks ar tīru dizainu, kas tika radīts, sadarbojoties dizaineriem un inženieriem. Pēc Peugeot Baltijas valstu importētāja mārketinga vadītājas Kerli Maro vārdiem, jaunais 308 ir paspējis automobiļu pircējos un interesentos radīt lielu satraukumu. „Šajā automobili ir spēts radīt reti novērotu veiksmīgo apvienojumu dizaina, braukšanas baudījuma, praktiskuma un vides draudzīguma jomās. Pie šādām īpašībām nav arī brīnums, ka interese ir liela, un Gada Auto konkursos Eiropā un visās Baltijas valstīs jaunais 308 ir bijis spēcīgs finālists,“ teica Maro.

PEUGEOT 308 sniedz augstākās klases braukšanas baudījumu, kuru nodrošina jaudīgi, taču ekonomiski dzinēji. CO2 izmešu un degvielas patēriņa rādītāji ir sasnieguši pavisam jaunu līmeni – zem 85 g/km, un ar vidējo degvielas patēriņu, sākot no 3,7 l 100/km. Pateicoties jaunajai EMP2 platformai, jaunais 308 modelis ir visvieglākais modelis savā klasē – tas ir veselus 140 kg vieglāks par iepriekšējo versiju – un ar savu 4,25 metrus lielo garumu tas ir arī viskompaktākais, un ar viszemāko smaguma centru. Rezultātā ir panākta pirmklasīga dinamika, vadāmība, ērtība un augstākās klases virsbūves stabilitāte.

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Minimālisma un tehnoloģiskā stilā veidotā interjera uzmanības centrā atrodas PEUGEOT i-Cockpit autovadītāja vieta, kurai ir raksturīga kompaktāka stūre, Head Up Display tipa rādītāju bloks, kas atvieglo informācijas nolasīšanu, augstāka vidus konsole un 9,7-collu skārienjutīgs ekrāns, kurā ir apvienota lielākā daļa no papildierīču vadības. Šāds moderns risinājums deva dizaineriem iespēju radīt ļoti tīru un oriģinālu vadības paneli ar tikai dažām pogām. Pie modernā aprīkojuma augstākas klases papildaprīkojuma versiju standarta aprīkojumā ietilpst pilni-LED priekšējie lukturi. Jaunā PEUGEOT 308 cenas sākas no 13 990 eiro.

Uz novembra beigām pieejamie dati norāda, ka Eiropā ir reģistrēti 26 000 jaunā PEUGEOT 308 pasūtījumi, kas pārsniedza sākotnējās prognozes. 2014. gada pavasarī PEUGEOT 308 paplašinās dažādu virsbūves tipu, motoru un pārnesuma kārbu izvēli.

Peugeot 308 Foto: Publicitātes attēls

Peugeot 308 Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.