Auto īpašniece brīdina par negodīgiem dīleriem

Kāda autovadītāja atsūtījusi uz iAuto vēstuli, kurā apraksta savu situāciju pērkot mazlietotu auto un brīdina par negodīgu attieksmi no oficiālā dīlera puses. Sieviete nenosauc uzņēmuma nosaukumu, vien cer, ka citi pircēji būs apdomīgāki un nepieļaus līdzīgu kļūdu.

Labdien!
Vēlos padalīties ar savu pieredzi, lai citi nepieļautu to pašu kļūdu. Varbūt Jūs ieinteresēs mans stāsts un vēlēsieties par to uzrakstīt. 

Es nopirku mašīnu no oficiāla dīlera ar 600km nobraukumu un 2 gadu garantiju, nākamajā dienā mašīna paradīja ka ir nepieciešams veikt apkopi, jo ir noritējis gads kopš iegādes (pirmais saimnieks gadu pabraucis). Pierakstījos tur pat pie dīlera uz apkopi, mašīnu noturēja dažas stundas un paziņoja ka nevar veikt apkopi, jo ir uzlikta rūpnīcas atsauce un ir jātransportē uz Poliju mašīna. Pati sazinājos ar Polijas pārstāvniecību, visu pati saorganizēju lai ar treileri savāc tikko nopirkto mašīnu, paliku uz divām nedēļām bez mašīnas, jo no vietēja pārdēvēja uz arī neko nesaņemu uz maiņu. Tādas situācijas atkārtojas jau trešo reizi – mašīna regulāri brauc uz Poliju uz treilera. Vērsos pie juristiem, lai pieteiktu auto atgriešanu pārdēvējām, līdz ar to pieprasīju no rūpnīcas atsaukšanas datumus un iemeslus, biju šokēta, kad saņemu datus, jo izrādās ka uz pirkšanas momentu man pārdeva mašīnu, kurai bija problēmas ar vadītāja gaisa spilvenu, respektīvi mašīna nebija droša! 

Uz doto brīdi noslēdzu līgumu ar PWC advokātu biroju, kuri gatavo pretenziju uz PTAC un vēlāk uz tiesu. 

Domāju ka mans stāsts palīdzes cilvēkiem, kuri vēlas iegādāties nedaudz lietoto auto no oficiāla dīlera saprast kā labāk pārbaudīt auto un pārdēvēju. 

Foto: iAuto.lv/Ilustratīvs attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.