Lexus Riga Airport tirgus daļa 2016. gadā sasniedza 83 %, pārdošanas apjomi auguši par 39 %

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport pērn kāpinājis tirgus daļas pieaugumu par 11 %, sasniedzot 83 % lielu tirgus daļu no kopējās Lexus pārdošanas Latvijā.

2016. gadā kopumā premium auto segments Latvijā audzis par 4 %, bet Lexus Riga Airport uzlabojis jaunu Lexus automobiļu pārdošanas apjomu par 39 % — pērn pārdotas 174 jaunas Lexus automašīnas, kas ir par 50 vairāk nekā 2015. gadā. 85 % no visiem pārdotajiem jaunajiem Lexus auto Latvijā bija hibrīdmodeļi. Pērn par 23 % audzis arī mazlietotu Lexus automašīnu pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2015. gadu.

Artjoms Jerņevs, Lexus Riga Airport izpilddirektors: “Aizvadītā gada rezultāti pozitīvi iezīmē auto nozares premium segmenta attīstības virzienus. 2016. gads pārdošanas rezultātu ziņā ir bijis labākais gads pēc ekonomikas lejupslīdes. Nozarē kopumā ir vērojama augšupejoša tendence, un iedzīvotāju pirktspēja pieaug. Pērn būtiski esam uzlabojuši pārdošanas apjomus gan jaunu auto, gan mazlietotu auto segmentā. Pateicoties Lexus zīmola kvalitātei, tehnoloģiju inovācijām un dizaina risinājumiem, iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas Lexus. Turklāt liela daļa jauno klientu nāk pēc mūsu esošo klientu ieteikuma — tas ir apliecinājums ne tikai Lexus zīmolam, bet arī mūsu darba kvalitātei un augstajiem standartiem. Mēs mērķtiecīgi strādājam, lai kļūtu par labāko autosalonu Latvijā, attīstot un pilnveidojot pakalpojumus, lai mūsu klienti saņemtu augstākās kvalitātes servisu. Esmu gandarīts par mūsu komandas darbu, jo mums pērn ir izdevies sasniegt lieliskus rezultātus — Latvija joprojām veido lielāko Lexus zīmola pārdošanas tirgus daļu starp visām Eiropas valstīm.”

Lexus zīmols ir līderis inovāciju jomā, kas nemitīgi iegulda auto tehnoloģiju pilnveidošanā, lai Lexus zīmola auto padarītu komfortablākus, lietošanai ērtākus, ekonomiski izdevīgākus un apkārtējai videi draudzīgākus. Tādējādi pēdējo gadu laikā Lexus hibrīdauto ir ieguvuši plašu popularitāti gan Latvijā, gan pasaulē — pērn visā pasaulē Lexus pārdoto hibrīdu skaits sasniedza 1 miljonu.

“Arī Latvijā arvien biežāk pircēji priekšroku dod hibrīdtehnoloģijai, pērn 85 % pārdoto jauno Lexus auto bija hibrīdi. Lexus zīmols piedāvā plašu hibrīdauto modeļu klāstu, nodrošinot augstus Lexus kvalitātes standartus. Hibrīdtehnoloģijas arvien biežāk izvēlas gan privātā sektora, gan komercsektora klienti — lietošanas komforts, degvielas ekonomija, kā arī samazināts CO2 izmešu daudzums padara hibrīdus īpaši pievilcīgus. Turklāt hibrīda sākumcena un uzturēšana ir līdzvērtīga auto ar benzīna dzinēju, tāpēc klienti nereti priekšroku dod piedāvājumam ar papildu pievienotu vērtību, domājot ne tikai par ekonomiju, bet arī mazāku ietekmi uz apkārtējo vidi,” skaidro A. Jerņevs.

Lexus piedāvā visplašāko hibrīdauto modeļu klāstu premium segmentā. Populārākie Lexus hibrīdauto Latvijā 2016. gadā bija Lexus RX, Lexus NX modeļi un Lexus GS, kā arī Lexus CT un Lexus IS modeļi. Īpašu klientu uzmanību ir izpelnījies jaunais Lexus LC500h, luksusklases kupejas modelis, kas apvieno tehnoloģijas un izteiksmīgu dizainu, nosakot jaunus veiktspējas, stila un meistarības standartus.

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.