iAuto turpina publicēt lasītāju pieredzi veicot CSDD tehnisko apskati – šoreiz busiņš 3x

Ar savu “busu” braucu CSDD tehnisko apskati trīs reizes gadā, tā iesākas šis stāsts.

Gāju tehnisko apskati savam busam, ierakstīja man tur, ka pāris šarnīri jāmaina, buksītes, nu tik tālu it kā nekas, nestrādā rocene un jāmetina. Aizbraucu uz servisu un rādu apskates protokolu, kas jādara. Rokas bremzi sataisu, par metināšanas darbiem bija pierakstīta viena vieta labajā pusē un viena kreisajā, bet servisā paskatoties ir redzamas, ka 3 vietas labajā pusē ir jāmetina, bet kreisajā nu nekādi neko sliktu nesaskata. Autoservisā dodu rīkojumu sametināt tās trīs vietas labajā pusē un kreisajā, lai kaut ko izdara skatam, it kā būtu metināts un uzpūš piķi!

Otrā reize

Vēlāk braucot otro reizi pārbauda bukses – viss labi, pārbauda metinājumus – viss labi, pārbauda rokas bremzi – nav!!! Vēl lapā ieraksta, ka rezerves riteņa stiprinājums jāmetina, neesot drošs!

Jautājums – kurš no tehniskās apskates darbiniekiem nav profesionālis? Pirmais, kurš neierakstīja par rezerves riteņa stiprinājuma problēmu vai otrais, kurš ierakstīja, brt …? Autoservisā pateica, ka stiprinājumam nav kur piesieties un tas esot kārtībā. Varam izdarīt, kā pirmajā reizē tikai skata pēc kaut ko, bet beigās es izdomāju, ka liekam riteni kulbā un “fleksējam” tos kronšteinus nost, lai mazāk nākamreiz, kur piesieties. Roceni pārbaudot nekādas problēmas nesaskata.

Trešā reize

Braucu trešo reiz, apskates darbinieks paskatās rezerves riteni, bet tas nav. Es saku, ka kulbā, tas der! Pārbauda rokas bremzi – NAV, es saku, ka no autoservisa un viss bija kārtībā. Tehniskās apskates darbinieks man saka, lai pats rauju, paņemu un norauju, viss kārtībā un apskate logā!

Un tā katru gadu pigori! Es domāju, ka viņi mani vienkārši atcerējās, jo pagājušajā gadā bija līdzīgi un izgāju ar trešo reizi, jo lukturis bija noregulēts drusku par zemu un man ielika 2. Gāju arī trīs reizes, un beigās pat pie priekšniecības, bet šis man pateica, ka tas esot bijis viņu labākais un vecākais darbinieks, lai liekos mierā, jo apskati tak esmu dabūjis.

Dabūt jau dabūju, tikai abās reizēs lieki bija jābrauc trešā reize un jāmaksā padsmit eiro!

Atgādinām: CSDD komentārs, kā rīkoties, ja nepiekrītat transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtējumam?

Autovadītājam nekavējoties pēc tehniskās apskates (nepametot tehniskās apskates vietu) jāvēršas pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka vai CSDD nodaļas vadītāja. Ja domstarpības nav atrisināmas attiecīgajā tehniskās apskates stacijā vai CSDD nodaļā, autovadītājam 5 (piecu) darba dienu laikā jāiesniedz rakstisku iesniegumu ar domstarpību detalizētu izklāstu CSDD Pārvaldē, Rīgā, Miera ielā 25.
Pēc iesnieguma saņemšanas, speciāla komisija veiks atkārtotu transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtēšanu un pieņems lēmumu par inspektora piešķirtā novērtējuma atbilstību transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim. Līdz šīs pārbaudes veikšanai ir aizliegts veikt jebkāda veida remontdarbus.

Uzraksti mums uz iauto (at) iAuto. lv savu pieredzi vai arī spied šeit >>> Ziņo!

iAuto jau rakstīja: papildināts ar CSDD komentāru; Ejot ikgadējo tehnisko apskati, radās jautājumi, kas būtu jāapspriež

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.