CSDD kampaņas “Dusmīgs, toties dzīvs!” kopējās izmaksas ir 18 000 eiro

Šā gada Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Jāņu kampaņa, kurā iekļauti televīzijas klipi, audio reklāmas un digitālie risinājumi internetā, piemēram, aplikācija “Ieroc draugu” un aplikācija “Jāņu T-kreklu darbnīca”, kopā izmaksā 18 000 eiro, aģentūru LETA informēja CSDD Sabiedrisko attiecību daļas pārstāve Agnese Korbe.

Kampaņa “Dusmīgs, toties dzīvs!” tiek finansēta no OCTA līdzekļiem un to atbalsta apdrošināšanas sabiedrība “Ergo”, kā arī dzērienu ražotājs “Aldaris”, informēja Korbe.

Korbe uzsvēra, ka līdzīgi pēdējām kampaņām arī šajā lielāks akcents tiek likts uz kampaņas klipu un ar to saistītās informācijas un materiālu publicēšanu digitālajā vidē, piemēram, CSDD profilos sociālajos tīklos. Papildus klipi tiek demonstrēti lielākajās televīzijās un radio stacijās, sacīja Korbe.

“Šogad Jāņu kampaņa ilgs no jūnija vidus līdz jūnija beigām. Jāņu kampaņa pret braukšanu reibumā notiek jau 15.gadu pēc kārtas. Šajā laikā, kopš CSDD regulāri cilvēkiem atgādina, ka dzeršana un braukšana nav savienojamas lietas, situācija ir uzlabojusies gandrīz četras reizes. Proti, 2001.gadā dzērājšoferu izraisītajās avārijās bojā gāja 111 cilvēki, bet pērn – 29,” informēja Korbe.

Korbe vērš uzmanību par situācijas uzlabošanos uz ceļiem Jāņu laikā. “Ja atceramies 2000.gada “asiņainos Jāņus”, kad svētku laikā vienā dienā bojā gāja vidēji teju desmit cilvēku, tad pērn visās Jāņu brīvdienās bija viens bojāgājušais, kas, protams, ir smags trieciens tuviniekiem. Pēdējos četrus gadus Jāņu dienā nebija neviena bojāgājušā,” informēja Korbe.

iAuto jau rakstīja:
CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris (+ video) šeit >>>
Pret dzērājšoferiem – ar T-krekliem! šeit >>>
CSDD aicina sabiedrību: Jāņu brīvdienās – nulle bojāgājušie (+ video) šeit >>>

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.