Daimler izstrādā ceturtā līmeņa autopilotu kravas automobiļiem

Daimler Trucks jau vairāk nekā gadu testē ceturtā līmeņa autopilota sistēmu kravas automobiļiem. Pēc dažiem gadiem tā var kļūt par realitāti aizokeāna Freightliner Cascadia modelim.

Daimler Trucks ir parakstījis līgumu ar Waymo, kas izstrādā autonomas tehnoloģijas, un turpmāk sadarbosies ar tehnoloģiju speciālistiem, apvienojoties projektā par autopilota sistēmu kravas automašīnām.

Daimler Trucks ir Daimler AG koncerna meitasuzņēmums, kam Ziemeļamerikā pieder Freightliner, Detroit Diesel, Thomas Built Buses un Western Star Trucks. 2019.gada septembrī Virdžīnijas koplietošanas ceļos vācu uzņēmums sāka testēt 4. līmeņa pašbraucošās kravas automašīnas, bet tagad projektam pievienojies Waymo. Uzņēmumam, kas ir daļa no Alphabet holdinga, ir liela pieredze darbā ar bezpilota transportlīdzekļiem – piemēram, robotizētu taksometru vadīšana Kalifornijā, Fīniksā un Arizonā, kravas automašīnas ar autopilotiem Teksasā un Ņūmeksikā.

Neskaitot Waymo, Daimler ir vēl divi partneri, Pirmā ir kompānija Torc Robotics, kuru autoražotājs iegādājās 2019. gadā. Torc ir 15 gadu pieredze, strādājot pie militāro transportlīdzekļu autonomām sistēmām, bet pēdējos gados uzņēmums ir pārgājis uz vieglo automašīnu tirgu un jau ir paspējis ieviest savu pirmo autopilotu.

Oktobra beigās Daimler paziņoja par partnerību ar citu autonomo sistēmu uzņēmumu Luminar, kas ir pasaulē lielākais Lidar sistēmu piegādātājs.

Partneri cer, ka kopīgiem spēkiem izstrādātā 4.līmeņa autopilota sistēma kraviniekiem Freightliner Cascadia vilcējam tiks ieviesta tuvāko gadu laikā.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.