„Megane RS” būs 300 zirgi un pilnpiedziņa

Franču ražotāja specializētajā cehā ar nosaukumu „Renault Sport” notiek intensīvs darbs jaunās paaudzes kompakthečbeka „Megane” ar mērķi izveidot „karsto” modifikāciju ar daudzsološo modeļa nosaukuma paplašinājumu „RS”.

Kā ziņo populārais britu izdevums „Auto Express”, atsaucoties uz informācijas avotu kompānijas iekšienē, topošais „Megane RS” tiks aprīkots gan ar pilnpiedziņu, gan arī ar „4Control” visu riteņu stūrēšanas sistēmu, turklāt tiek solīts, ka dzinēja jauda sasniegs 300 ZS.

Pagaidām gan par spēka agregātu nekas konkrētāk nav zināms, taču „Renault Sport” speciālisti jau pirms kāda laika atzinās, ka nākamie sporta līnijas modeļi iegūs jaunu dzinēju, jo šobrīd izmantotais – 2,0 l turbomotors, kas galēji sportiskajā variantā „Renault Megane RS 275 Trophy” spēj attīstīt 275 ZS – ir morāli novecojis un sevi izsmēlis.

Britu žurnālisti min, ka topošajam „Megane RS” varētu tikt izmantots līdzīgs 1,6 l turbomotors, kāds darbina „Megane GT” un „Clio RS”. Tiesa, mazo brāļu jauda ir attiecīgi 205 un 220 ZS, proti, līdz plānotajiem 300 ZS tur vēl ir patālu…

Kas attiecas uz transmisiju izvēli, tad franču ražotājs gatavojas piedāvāt gan sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, gan arī divsajūgu „robotu”. „Renault” pārstāvji uzskata, ka pēdējais padarīs automobili atraktīvāku jaunās paaudzes lietotāju acīs un komplektā ar pilnpiedziņu ļaus „Megane RS” sastādīt konkurenci „Ford Focus RS”. 

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.