602 dienas pēc tam, kad pārdošanā nonāca Xiaomi pirmais automobilis, no ražošanas līnijas noripojis eksemplārs numur 500 000.
Xiaomi Auto sasniedzis vērā ņemamu robežu – pusmiljonu saražotu automobiļu, jubilejas auto godā iekļūstot Xiaomi YU7 elektriskajam krosoveram, kura pieprasījums vietējā tirgū pieaug īpaši strauji.
Uzņēmuma ceļš auto industrijā sākās 2024. gada 28. martā, kad klajā tika laists pirmais modelis — elektriskais sedans SU7. Par tā ražošanu rūpējās 1. fāzes rūpnīca, strādājot divās maiņās. Jau 2024. gada 26. jūnijā Xiaomi prezentēja arī savu otro sērijveida automobili — YU7 krossoveru, kas pozicionēts kā tiešs Tesla Model Y konkurents. Tā masveida ražošanu uzņēmās jaunā 2. fāzes rūpnīca.
2025. gada 20. novembrī Xiaomi Auto savā Weibo kontā paziņoja par pusmiljona auto atzīmes sasniegšanu. Lai tiktu līdz šim apjomam, uzņēmumam bija vajadzīgi vien nedaudz vairāk par pusotru gadu — aptuveni 20 mēneši. Pašlaik Xiaomi Auto spēj saražot vairāk nekā 350 000 automobiļu gadā, kas krietni atšķiras no situācijas uzņēmuma darbības sākumā.
Ražošanas jaudu trūkums iepriekš bija būtiska problēma: piemēram, YU7 krosovers savulaik bija jāgaida pat 62 nedēļas pēc pasūtījuma veikšanas. Tagad situācija ievērojami uzlabojusies — gaidīšanas laiks samazinājies līdz 32–38 nedēļām. SU7 sedanu klienti gaida 6–31 nedēļu, bet sportiskā SU7 Ultra piegādes notiek 6–9 nedēļu laikā.
Par jubilejas auto tika izvēlēts YU7 krosovers Max aprīkojumā, kam piešķirta smaragdzaļā krāsa un papildu oglekļa šķiedras virsbūves pakete. Auto aprīkots ar 20 collu riteņiem un četru virzuļu dzeltenajiem bremžu suportiem. Cena šādai konfigurācijai sasniedz 362 900 juaņu (apmēram 44 100 eiro). Modelis piedāvā pilnpiedziņu ar 508 kW (681 ZS) jaudu, 760 km nobraukumu pēc CTLC un izmērus 4999/1996/1600 mm.
Xiaomi Group prezidents Lu Veibings 18. novembrī pavēstīja, ka uzņēmums jau tuvāko dienu laikā sasniegs gada piegādes mērķi — 350 000 automobiļu.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com/watch?v=vt4pEYqsfkY
