„Renault Twingo E-Tech Electric“ – leģendārā modeļa atgriešanās un revolūcija „A” segmentā (+ FOTO)

Pirmo reize prezentēts 1992. gadā, „Renault Twingo“ radikāli pārveidoja A segmentu, piedāvājot drosmīgu jaunu pilsētas automobiļa redzējumu. Priecīgs, krāsains un daudzpusīgs, Twingo aicināja klientus “izdomāt dzīvi, kas tam piestāv”.

Tajā laikā tirgū bija plašs pilsētas automobiļu klāsts, un katru gadu parādījās arvien jauni modeļi. Šodien šis segments veido mazāk nekā 5 % no Eiropas tirgus.

Pretēji izplatītajam uzskatam, pašreizējais A segmenta apjoms neatspoguļo zemu pieprasījumu – autovadītāji visā Eiropā joprojām meklē kompaktus un pieejamus automobiļus, kas paredzēti dzīvei pilsētā vai kā otrajam auto. Problēma slēpjas piedāvājumā. Ražotājiem ir grūti līdzsvarot konkurētspēju, atbilstību normatīviem un mūsdienu klientu gaidas, tāpēc lielākā daļa vienkārši ir pametuši šo segmentu.

Balstoties uz savu pieredzi un vēsturi mazo automobiļu izstrādē, „Renault“ nolēma pieņemt šo izaicinājumu un saskatīt tajā izaugsmes iespēju. Rezultātā jaunās paaudzes „Twingo“ ir patiesi spēli mainošs automobilis. Tas ir daļa no plašas pārveides – gan uzņēmuma iekšienē, pateicoties komandas precizitātei, aizrautībai un paātrinātam izstrādes tempam, gan tirgus līmenī, kur tas no jauna definē A segmenta standartus kā moderns elektrisks pilsētas automobilis, kas piedāvā augstu vērtību par pieejamu cenu.

Atdzīvinot „Twingo“ garu, tika saglabāts pirmās paaudzes DNS un piešķirts tam unikāls, mūsdienīgs raksturs. Ikonisks un uzreiz atpazīstams dizains padara „Twingo E-Tech Electric“ par īpašu – tas ir ārkārtīgi plašs un daudzpusīgs, ar piecām durvīm, diviem neatkarīgi bīdāmiem aizmugurējiem sēdekļiem (standarta aprīkojumā), nolokāmu priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltni un vēl daudz ko citu. Salons ir optimizēts, lai apmierinātu visas vajadzības, piedāvājot daudzpusību, kāda līdz šim šajā cenu kategorijā nav bijusi.

Radīts klusai braukšanai bez izmešiem un aprīkots ar modernākajām tehnoloģijām, „Twingo E-Tech Electric“ piedāvā vadītāja palīgsistēmas, kas parasti sastopamas augstāka segmenta automobiļos, kā arī „OpenR Link“ multimediju sistēmu ar integrētu „Google“ – pirmo reizi šajā segmentā. Mērķis ir padarīt elektroauto vadīšanu vienkāršāku un iedrošināt vairāk cilvēku pāriet uz elektrotransportu. Ideāli izmērota LFP baterija (līdz 263 km WLTP) ir apvienota ar vieglu, dinamisku 60 kW elektromotoru. „Twingo E-Tech Electric“ ir ideāls pilsētas un piepilsētas braucieniem, un „One Pedal“ funkcija ievērojami atvieglo ikdienas satiksmi.

Konkurētspējīga cena paliek prioritāte – „Twingo E-Tech Electric“ tiks piedāvāts par mazāk nekā 20 000 €, un pat augstākās komplektācijas versijas būs par pievilcīgu cenu.

Vēl praktiskāks un ērtāks nekā jebkad agrāk, „Twingo E-Tech Electric“ nosaka jaunus standartus A segmentā, vienlaikus saglabājot „Renault“ novatorisko garu un oriģinālā „Twingo“ būtību. Tas pilnībā atbilst Eiropas klientu gaidām un piešķir pilsētai optimistisku noskaņu.

Automobilis tiks ražots „Novo Mesto“ rūpnīcā Slovēnijā, un tā laišana tirgū paredzēta 2026. gada sākumā.

“Lai izstrādātu mazu elektrisku automobili, kura cena ir zem 20 000 eiro, neatsakoties no Eiropas ražošanas, dekarbonizācijas mērķiem vai klienta vērtības, mēs atgriezāmies pie „Twingo“ gara – gara, kas liek ikdienas dzīvei, rotaļīgumam un atjautībai būt dizaina centrā. Jaunā 100 % elektriskā paaudze paliek uzticīga tam, kas „Renault“ ir vissvarīgākais: izprast Eiropas autovadītāju reālās vajadzības, viņu paradumus un gaidas attiecībā uz pieejamību, emocijām un atbildību. Man personīgi patīk, ka „Twingo E-Tech Electric“ vienlaikus ir gan cieņas apliecinājums tā izcelsmei, gan lēciens nākotnē.” — Fabrice Cambolive, „Renault“ zīmola izpilddirektors.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.