Dacia Sandero un tā SUV modifikācija Stepway piedzīvojuši modernizāciju, kas liks tiem izskatīties laikmetam atbilstoši.
Abi modeļi pirmo reizi ieguvuši Duster iedvesmotu “apgrieztā T” formas LED gaismu parakstu, jaunu radiatora režģi un pārveidotus bamperus. Aizmugurē redzami jauni LED lukturi ar pikseļu efektu, bet Stepway versiju izceļ matēta melna josla starp lukturiem un robustāks bamperis – atsauce uz jauno Renault 5 Electric.
Stepway papildus ieguvis riteņu arku pārsegus, apakšas aizsargus un miglas lukturu ietvarus no īpašā Starkle materiāla, kas satur 20 % pārstrādātas plastmasas un samazina automobiļa oglekļa pēdas nospiedumu. Modeļa krāsu paletē jaunie Amber Yellow un Sandstone toņi, pievienoti jauni riteņu diski un haizivs spuras antena, kas tagad ir standarta aprīkojumā no Expression līmeņa.
Salons ir kļuvis modernāks un kvalitatīvāks, saglabājot Dacia praktiskumu – gaisa pievadi veidoti “T” formā, paneļos un durvīs izmantoti zilgani audumi vai džinsa materiāls atkarībā no aprīkojuma līmeņa, kur Essential un Expression versijām ir melns vai gaiši zils audums, Journey versijā – džinsa apdare, bet Extreme līmenī saglabāts zaļi-melnais Microcloud TEP pārklājums ar gumijas paklājiņiem. Sēdekļiem būtu jābūt ērtākiem nekā iepriekš, ergonomiku uzlabo jauna stūre un elektrisks pārnesumu pārslēgs, savukārt automātiskajām versijām pieejamas pārslēgšanas lāpstiņas. Jaunā multimediju sistēma ar 10,1 colļu ekrānu piedāvā savienotu navigāciju un induktīvu viedtālruņa uzlādi, bet instrumentu panelis tagad ir digitāls un labāk uztverams. Jaunievedums ir Dacia YouClip sistēma, kas ļauj salonā viegli piestiprināt dažādus piederumus un būs visu modeļu pamata aprīkojumā.
Modernizētie Sandero un Stepway aprīkoti ar automātisko avārijas bremzēšanu, kas spēj atpazīt ne tikai transportlīdzekļus, bet arī gājējus, velosipēdistus un motociklus, pievienots vadītāja modrības uzraugs, poga “Mana drošība” ļauj ātri pielāgot palīdzības sistēmas atbilstoši vadītāja vēlmēm.
Stepway modelis pieejams ar Hybrid 155 piedziņu – 109 Zs jaudīgu 1,8 litru benzīna dzinēju, kas darbojas kopā ar diviem elektromotoriem un 1,4 kWh akumulatoru. Kopējā sistēmas jauda sasniedz 155 ZS un 170 Nm griezes momentu. Automobilis vienmēr iedarbojas elektriskajā režīmā, turklāt ražotājs apgalvo, ka līdz pat 80% brauciena pilsētā var veikt ar elektrību.
Otrs jaunums ir versija Eco-G 120 – Dacia pirmais sašķidrinātās gāzes (LPG) dzinējs, kas pieejams ar automātisko sešpakāpju divsajūgu pārnesumkārbu. 1,2 litru trīscilindru turbomotors attīsta 120 ZS, un, pateicoties lielākām gāzes tvertnēm, kopējais nobraukums var sasniegt gandrīz 1600 km.
Modernizēto Sandero un Stepway cenas Dacia vēl neatklāj.

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Foto: Dacia