Porsche publicējis Cayenne Electric salona attēlus, nodēvējot iekārtojumu par “nākotnes salonu”.
Cayenne Electric pasaules pirmizrāde plānota gada beigās, taču jau tagad ražotājs sniedz pirmo ieskatu šī modeļa pārveidotajā salonā. Švābijas autobūves gigants ir gājis soli tālāk digitālo tehnoloģiju integrācijā, un centrālais jaunievedums ir “Flow Display” – izliekts OLED panelis, kas nemanāmi saplūst ar centrālo konsoli. Kopā ar citiem displejiem tas veido līdz šim lielāko digitālā ekrāna virsmu, kāda jebkad uzstādīta Porsche automobilī. Šo tehnoloģisko kopumu papildina arī iespaidīgs 87 collu projekcijas displejs ar paplašinātās realitātes funkcionalitāti, kā arī atsevišķs ekrāns priekšējam pasažierim.
Līdztekus digitalizācijai Porsche īpašu uzmanību pievērsis arī komforta uzlabošanai. Salonā atrodami elektriski regulējami aizmugurējie sēdekļi, apsildāma grīda un jaunie “Noskaņojuma režīmi”, kas ļauj pielāgot klimatu, apgaismojumu un pat skaņas vidi atbilstoši lietotāja noskaņojumam. Panorāmas jumts ar šķidro kristālu plēvi, ko iespējams ieslēgt vai izslēgt, vēl vairāk pastiprina salona gaisīgumu un telpas sajūtu.
Pielāgojamības iespējas ir sasniegušas jaunu līmeni – klients var izvēlēties no 13 dažādām salona kombinācijām, tostarp jaunām krāsu shēmām, piemēram, lavandas vai salvijas pelēkā tonī. Ir pieejams arī Race-Tex salons ar ikonisko Pepita dizaina opciju, kas paver plašas iespējas individuālam stilam.
Digitālo risinājumu klāstu papildina mākslīgā intelekta vadītā balss asistente “Voice Pilot”, kā arī Porsche digitālā atslēga, kas ļauj izmantot viedtālruni vai viedpulksteni kā automašīnas atslēgu. Viss kopā tas veido Cayenne nākotnes vīziju – ne tikai kā transportlīdzekli, bet kā pilnvērtīgu pieredzes telpu.

Foto: Porsche



