32 000 eiro – Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 pārdošanu (+ FOTO)

Volvo īpašnieks, Ķīnas uzņēmums Geely, uzsācis jaunā Volvo XC70 PHEV pārdošanu vietējā tirgū, kā jau nereti, laižot to klajā par krietni lētāku cenu nekā ziņots iepriekš.

Jaunā cena ir nepilni 270 000 juaņu (aptuveni 32 000 eiro), tiesa gan – ierobežotu laiku. Tie, kas pasteigsies, iegūs vidējā segmenta hibrīda SUV ar skandināvisku dizainu, divu riteņu piedziņu, līdz pat 116 km sniedzamību elektriskā režīmā un kopējo gaitas rezervi virs 1200 kilometriem.

Volvo hibrīda SUV tiks piedāvāts četros variantos, ietverot arī pilnpiedziņas versiju un elektriskā režīmā veicamo attālumu līdz 212 km pēc CLTC cikla.

Agrāk tika ziņots, ka XC70 sākuma cena būs 43 000 eiro, taču redzam, ka ierobežotu laiku spēkā būs izdevīgāki nosacījumi. Pēc akcijas beigām par bāzes versiju prasīs gandrīz 50 000 eiro, bet par labāk aprīkotajiem pilnpiedziņas variantiem attiecīgi 53 500, 56 000, 56 000 un 59 500 eiro.

Volvo XC70 ieņems vietu starp kompaktāko XC60 un flagmani XC90. 4815 mm garais un ar 2895 mm riteņu garenbāzi apveltītais automobilis balstās uz īpaši izstrādāto SMA Super Hybrid Architecture platformu, kas piemērota sarežģītām hibrīdsistēmām. Tā centrā ir 1,5 litru turbobenzīna dzinējs ar tiešo degvielas iesmidzināšanu, kas attīsta 120 kilovatus jaudas un 255 ņūtonmetrus griezes momenta. Sistēmā iesaistīti arī trīs elektromotori: P1 (60 kW) nodrošina enerģijas ģenerēšanu un dzinēja startu, P2 (107 kW) – priekšpiedziņu elektriskajā režīmā, savukārt P4 (156 kW) atrodas uz aizmugurējās ass un nodrošina pilnpiedziņu, kad nepieciešama papildu jauda vai dinamika.

Šī konfigurācija ļauj automātiski pārslēgties starp septiņiem dažādiem braukšanas režīmiem, pielāgojoties gan ceļa apstākļiem, gan vadītāja stilam. Vēl viens tehnisks jauninājums ir trīspakāpju DHT transmisija, kas spēj savienot benzīna dzinēju ar riteņiem jau pie ātruma 20 km/h – salīdzinājumam, konkurenti to panāk tikai pie 60 km/h. Tas nozīmē ne tikai vienmērīgāku gaitas pārslēgšanos, bet arī ievērojami labāku degvielas ekonomiju.

Saskaņā ar normatīvo aktu iesniegumu Ķīnas Rūpniecības un informācijas tehnoloģiju ministrijā (MIIT) bāzes versijai iebūvēts 21,22 kWh LFP komplekts, kas elektriskā režīmā ļaus nobraukt aptuveni 100 km (CLTC), pārejām trim versijām – 39,63 kWh NMC komplekts, kas palielinās nobraucamo attālumu līdz 212 km (CLTC).

No tā, kas nebija ziņots iepriekš: XC70 salonā ir 15,4 collu centrālais skārienekrāns, 12,3 collu digitālais instrumentu panelis un 92 collu paplašinātās realitātes projekcijas displejs. Sistēma atbalsta četru zonu balss atpazīšanu, mākslīgā intelekta darbinātu ceļojumu plānošanu un bezvadu Apple CarPlay. Harman Kardon skaņas sistēmā ir 23 skaļruņi ar ieskaujošas telpiskās skaņas iespējām, automašīnas sistēmas atbalsta 6kW jaudu ārējiem patērētājiem, pieejama 21 drošības sistēma, ieskaitot avārijas bremzēšanu un daļēji autonomu braukšanu noteiktos ceļu posmos, baterijas 0-80% uzlādei nepieciešamas 23 minūtes.

Volvo XC70 tiks ražots Ķīnā, bet tā pārdošana plānota vairāk nekā 70 pasaules tirgos.

Foto: Volvo

Foto: Volvo

Foto: Volvo

Foto: Volvo

Foto: Volvo

Foto: Volvo

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.