Mazda CX-5 sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums turpina sava veiksmīgā modeļa CX-5 evolūciju, sagatavojot to jaunam dzīves ciklam, kas sākas 2025. gadā.

CX-5 jau vairāk nekā desmit gadus ir viens no svarīgākajiem un populārākajiem Mazda modeļiem. Ar vairāk nekā 4,5 miljoniem pārdotu vienību visā pasaulē tas ir pierādījis savu nozīmi un uzticamību, tādēļ Mazda turpina tā ražošanu un ir pārliecināts par labiem rezultātiem.

Jaunās paaudzes CX-5 ir ieguvis lielākus gabarītus – tas ir garāks, ar plašāku riteņu bāzi un augstāku profilu. Priekšējā daļa izceļas ar izteiksmīgāku dizainu, savukārt salons ir kļuvis ievērojami ietilpīgāks un aprīkots ar mūsdienīgām tehnoloģijām. Auto garums sasniedz gandrīz 4,70 metrus, kas to pietuvina lielākajam brālim CX-60, vienlaikus saglabājot koncentrēšanos uz ikdienas lietojamību un daudzpusību.

Ar platu stāju, izteiksmīgu aizmugurējo daļu, jauna dizaina LED lukturiem un logotipu uz bagāžas nodalījuma durvīm, CX-5 rada spēcīgu vizuālu iespaidu. Automašīnas salons piedāvā digitālu vadības centru ar līdz 15,6 collu skārienekrānu, integrētu Google sistēmu un – drīzumā – arī mākslīgā intelekta balss asistentu. Augstas kvalitātes materiāli, pārdomāts izkārtojums un progresīvas palīdzības sistēmas ļauj CX-5 sasniegt premium segmentam raksturīgu kvalitātes līmeni.

Jaunais modelis nodrošina vēl lielāku komfortu, īpaši aizmugurē sēdošajiem – aizmugurējās durvis veras platāk, bet bagāžnieka tilpums pieaudzis par 61 litru, sasniedzot vairāk nekā 2000 litru ietilpību.

Neskatoties uz visām modernizācijas izmaiņām, Mazda paliek uzticīga saviem pamatiem un saglabā pārbaudīto 2,5 litru atmosfērisko benzīna dzinēju ar vieglā hibrīda tehnoloģiju, automātisko pārnesumkārbu un pēc izvēles pieejamo pilnpiedziņu. Nākotnē tiks piedāvātas arī citas dzinēju versijas, taču pilnībā elektrisks CX-5 nav plānots, tāpat kā dīzeļdzinējs, kas trešās paaudzes modelim vairs nav pieejams.

Zināms, ka jaunais motors attīsta 141 Zs (238 Nm), darbojas apvienojumā ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un nodrošina ieskrējienu līdz simtam 10,5 sekundēs priekšpiedziņas versijā.  

Arī aprīkojums ir būtiski uzlabots. Jau bāzes versijā pieejamas daudzas komforta un drošības sistēmas, savukārt augstākas klases modeļi piedāvās vēl vairāk – tostarp 360 grādu kameru sistēmu, Bose 12 skaļruņu komplektu un personalizācijas asistentu, kas pielāgos automašīnas iestatījumus konkrētam vadītājam.

Paredzams, ka jaunās paaudzes CX-5 cena sāksies no aptuveni 35 000 eiro. Ražošanas sākums un iepriekšpārdošana ieplānota oktobrī, bet dīleru salonos auto būs pieejams jau līdz gada beigām.

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.