BMW piedzīvojis negaidīti augstu pieprasījumu pēc “M” modeļiem, un, it īpaši – pēc nesen prezentētās augstas veiktspējas kupejas M2 CS.
Par to ziņo vairāki auto jaunumu izdevumi, atsaucoties uz BMW M klientu, zīmola un pārdošanas viceprezidentes Silvijas Neibaueres informāciju, kura apstiprinājusi, ka jaunais M2 CS ir pieprasītāks nekā sākotnēji gaidīts. Lielu interesi izrādījuši klienti no ASV, Ķīnas un Vācijas, tādēļ ražošanas jauda tiks palielināta, lai nodrošinātu pieprasījumu noteiktos tirgos.
Jaunais M2 CS ir 2025. gada pavasara jaunums. Motortelpā tam atrodas pazīstamais 3,0 litru divu turbokompresoru sešcilindru rindas dzinējs, kas šajā versijā attīsta 530 Zs jaudu un 650 ņūtonmetrus griezes momenta. Tas ir par 50 ZS un 50 Nm vairāk nekā standarta M2 ar tā astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Atšķirībā no priekšgājēja, 8 pakāpju manuālā pārnesumkārba ir vienīgā pieejamā pārnesumkārba 2025. gada CS. Atšķirībā no citiem CS modeļiem, piemēram, M3 CS vai M4 CS, M2 CS saglabā tradicionālo aizmugurējo riteņu piedziņu.
Pateicoties daudzajiem oglekļa šķiedras virsbūves paneļiem un citiem svara samazināšanas pasākumiem, jaunais CS sver par 30 kilogramiem mazāk nekā standarta M2. 100 km/h automašīna sasniedz 3,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 302 km/h.
Neraugoties uz to, ka jaunais M2 CS ir dārgākais sērijveida 2. sērijas modelis (cena sākas no atzīmes 115 000 eiro), klientus tas nebiedē.
Arī jaunais M5, ko sākotnēji kritizēja par PHEV hibrīda piedziņu un lielo svaru, “tirgojas labi”, pārsniedzot iepriekš plānoto daudzumu.

Foto: BMW

Foto: BMW