Bugatti Veyron ir ekskluzīvs auto un tam ir sava cena, tostarp par apkopēm un remontu, tomēr 13 000 eiro par kāda neliela slēdža salabošanu, izklausās pārspīlēti.
Saskaņā ar britu preses materiāliem, Bugatti Veyron ir īpašnieks Karls Hartlijs – Lielbritānijas veiksmīgākais luksusa un superauto tirgotājs, kurš savu stāstu uzticējis žurnālistiem.
Hartlijs, kā jau teikts, nav nekāds iesācējs šajā biznesā, un labi apzinās, ka Bugatti automobiļu uzturēšana tā īpašniekam izmaksā kaudzi naudas – aptuveni 35 000 eiro par katru servisa apmeklējumu un aptuveni 117 000 eiro katru gadu superauto uzturēšanai. Tomēr 11 400 mārciņu (aptuveni 13 000 eiro), ko Bugatti vēlējies par ārējā sānu spoguļa regulēšanas slēdža remontu arī turīgajam automobiļu tirgotājam licies par daudz.
No sadarbības ar Bugatti viņš atteicies un uzmeklējis draugu, kam bijusi pieredze ar F1 automobiļiem. Laba doma, jo saliekot prātus kopā, abi noskaidrojuši, ka spoguļa regulēšanas mehānisma pareizai darbībai nepieciešama kāda sīka detaļa, kas ir daudzos Volkswagen automobiļos, par piemēru Transporter.
Kad nedaudz vairāk kā vienu eiro vērtā detaļa sadabūta, 20 minūšu laikā remonts tika pabeigts un spoguļa regulēšanas mehānisms atkal darbojies nevainojami. Īpašnieks ietaupījis 13 000 eiro, jo draugs no atlīdzības atteicies.

Foto: Bugatti