Salīdzinājumā ar degvielas modeli, elektrisko G-klasi izvēlas vien retais, tādēļ Mercedes nāksies sākotnējos plānus izmainīt.
Laižot klajā elektrisko G-klases modeli, Mercedes cerēja, ka tas būs ne mazāk veiksmīgs kā degvielas modelis, taču ir sanācis tāpat kā četrcilindru AMG C 63 – klienti to nespēj saprast un negrib pieņemt.
Kā ziņo izdevums Handelsblatt, gandrīz gadu pēc tam, kad tirgū nonāca elektriskais G 580 ar EQ tehnoloģiju, ir pārdotas vien 1450 vienības. Tas ir ievērojami mazāk nekā klasiskajai G klasei ar benzīna un dīzeļdzinējiem, kuras pārdošanas apjoms sasniedza aptuveni 9700 vienību. Rezultātā elektriskā versija izrādījusies teju septiņas reizes mazāk populāra.
Arī Mercedes vadītāji ir atzinuši, ka elektriskā G klase ir komerciāla neveiksme. Viens no dīleriem, kurš saprotamu iemeslu dēļ vēlējās palikt anonīms, paziņojis, ka elektriskie G-klases automobiļi tirdzniecības vietās stāv kā balasts un tā ir absolūta neveiksme. Cits pārdevējs piebildis, ka tas ir nišas modelis ar ļoti zemu pārdošanas iespēju.
Mercedes gan oficiāli apgalvo, ka zīmols joprojām virzās pareizajā virzienā, neskatoties uz šiem pieticīgajiem rezultātiem. Tomēr detalizētāku skaidrojumu uzņēmums nesniedza. Tikmēr kāds cits Mercedes pārstāvis bija atklātāks, godīgi atzīstot: “Cilvēki vēlas īstu G klasi — ar sešiem vai astoņiem cilindriem.”
Handelsblatt arī ziņo, ka Mercedes ir pārdomās par sākotnēji plānoto “Little G” – G-klases mazāko brāli, ko bija iecerēts pasniegt kā pilnībā elektrisku modeli 2027. gadā. Tagad par to ir arvien lielākas šaubas, taču arvien ticamāks kļūst variants, ka Little G nāks klajā kā elektrificēts iekšdedzes motoru modelis.

Foto: Mercedes-Benz