Xiaomi tagad arī krosovers (+ FOTO)

Pazīstamais tehnoloģiju gigants Xiaomi, kas pievērsies arī autobūves nozarei, prezentējis savu otro modeli, krosoveru YU7.

2024. gadā Xiaomi  pārsteidza pasauli ar elektriskās piedziņas sedanu SU7, bet šogad tam pievienojas krosovers YU7, kas Ķīnas tirgū kļūs pieejams pēc dažām nedēļām.

YU7 dizains ir atpazīstams tiem, kas redzējuši sedanu – tāda pati priekšpuse ar lukturiem, ko ražotājs sauc par “ūdens lāsēm”, noapaļotas formas un garas līnijas veidā dizainēti lukturi aizmugurē, kas galos uzlokas uz augšu. Kopumā krosoveru var atpazīt pēc augstākā stāva un diviem nelieliem spoileriem aizmugurē.

YU7 interjers ir vienkāršs un funkcionāls, galveno vietu atvēlot 16,1 collu displejam, taču galvenais pārsteigums ir 1,1 m platais informācijas displejs no viena virsbūves statņa līdz otram. Vadītājs šeit var, piemēram, parādīt navigāciju vai ātrumu, un arī pasažieris var brīvi konfigurēt displeja sadaļu sev priekšā savai gaumei un vajadzībām. Priekšējie sēdekļi ir elektriski regulējami un aprīkoti ar masāžas funkciju, aizmugures – elektriski regulējami.

Visas YU7 versijas standartaprīkojumā ir aprīkotas ar komplektu, kas ietver Nvidia Drive AGX Thor skaitļošanas platformu, lidaru, 7 kameras ar pretatstarojošu pārklājumu un 4D radaru, kas atšķir objektus attālumā līdz 200 metriem. Augstu pasīvās drošības līmeni nodrošina pastiprināts alumīnija-tērauda rāmis, kas veidots no materiāliem, kas līdzvērtīgs tam, ko izmanto aviācijā un astronautikā.

Jāpiemin arī Brembo bremzes (jaudīgākajai versijai) un pneimatiskā divu kameru balstiekārta.

4,99 m garais krosovers apveltīts ar 3,00 m riteņu garenbāzi, 678-1758 litru bagāžnieku un priekšējo bagāžnieku, kura tilpums 141 litrs.

Pircējiem tiks piedāvātas trīs versijas: YU7, YU7 Pro un YU7 Max. Visas ir jaudīgas un spēj aizbraukt tālu. Jau sākuma līmeņa versija ar 96,3 kWh apveltīta ar 320 ZS, var sasniegt maksimālo ātrumu 240 km/h, gaitas rezervei sniedzoties līdz 835 kilometriem pēc Ķīnas CLTC standarta.

“Pro” modelis — ar to pašu akumulatoru un pilnpiedziņu (diviem elektromotoriem) — attīsta 469 ZS jaudu, tā nobraucamais attālums ir 770 kilometri, un tas spēj sasniegt ātrumu līdz 240 km/h.

Augstākās klases modelim “Max” ir 101,7 kWh akumulators, 690 ZS un sniedzamība līdz 760 km. 100 km/h tas sasniedz 3,23 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 253 km/h.  

Pateicoties 800V tehnoloģijai 10-80% uzlāde iespējama 12 minūtēs.

Xiaomi YU7 cena vēl nav atklāta, taču velkot paralēles ar sedana SU7 konkurentu Tesla Model 3, var prognozēt, ka cenu politika saglabāsies līdzīga. Xiaomi SU7 Ķīnas tirgū maksā, pārrēķinot eiro – 28 500, bet Tesla Model 3 – 39 990 eiro. YU7 droši vien būs dārgāks, tomēr, visticamāk, jūtami lētāks nekā modernizētais Tesla Model Y, par kuru prasa 45 797 eiro.

Foto: Xiaomi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.