Gadu pēc tam, kad atklātībai tika nodota superauto Lamborghini Huracan modernizētā versija, itāļu kompānija nāk klajā ar Huracan Evo RWD – aizmugures piedziņas modeli.
No pilnpiedziņas Huracan jaunais modelis atšķiras ar nedaudz savādāku priekšpusi, kur izceļas jauns spliteris un vertikālie aerodinamikas elementi gaisa pievados. Pamainīta arī aizmugures difuzora forma, bet kopējais Evo RWD konstrukcijas svars ir 1389 kg – par 33 kg mazāk nekā pilnpiedziņas modelim.
Galvenās atšķirības gan ir piedziņā, kas šajā gadījumā tiek padota vien aizmugures riteņiem un motors, kas gan ir tāds pats kā pilnpiedziņas modelim – atmosfēriskais 5,2 litru V10, taču – ar nedaudz mazāku jaudu, proti 631 Zs vietā „tikai” 610 Zs. Pārnesumkārba – septiņu pakāpju robotizētā ar diviem sajūgiem.
100 km/h šāda automašīna sasniedz 3,3 sekundēs (pilnpiedziņas modelis 2,9), bet maksimālais ātrums ir 325 km/h.
Lamborghini vadītājs Stefano Domenikali uzsver, ka aizmugures piedziņas modelis vadītājam sola “dabiskāku” atgriezenisko saiti un un vēl aizraujošākas emocijas. To nodrošina jaunā vilkmes kontroles sistēma, kas izstrādāta un kalibrēta speciāli aizmugurējo riteņu piedziņas transmisijai, lai sasniegtu vienmērīgāku un jaudīgāku vilkmes sadalījumu, izejot no pagrieziena ar paātrinājumu.
Eiropas tirgū jaunais modelis kļūs pieejams pavasarī, cena – aptuveni 160 000 eiro.








Foto: Publicitātes attēls
