Sievietes aizvadītajā gadā deva priekšroku Volvo un Volkswagen, vīrieši – BMW markas automašīnām

2017.gadā PrivatBank auto līzingā sievietes visbiežāk izvēlējušās Volvo un Volkswagen markas automašīnas, aiz sevis atstājot BMW, bet vīrieši BMW markas spēkratus. Savukārt juridisko personu segmentā pirmajā pusgadā izteikti dominē Volkswagen markas automašīnas, liecina PrivatBank līzinga 2017.gada rezultāti.

Sievietēm Volvo marka ir īpaši populāra gan vecumā no 26 līdz 35 gadiem, gan no 36 līdz 45 gadiem. Savukārt no 46 līdz 55 gadiem izteiktāks līderis ir Volkswagen. Interesanti, ka gan vīriešiem, gan sievietēm pieprasītākā automobiļu marka vecuma grupās no 36 līdz 55 gadiem ir Volvo, savukārt BMW ir izteikts līderis gan sievietēm, gan vīriešiem vecumā no 26 līdz 35 gadiem.

Sievietēm no 36 līdz 55 gadiem izteiktāks līderis ir Volvo

Savukārt Volkswagen marka populāra ir gan vecumā gan no 18 līdz 25 gadiem, gan arī no 56 līdz 65 gadiem.

Kopumā, pērkot automašīnas līzingā, sievietēm trīs populārākās automobiļu markas ir Volvo, Volkswagen, un BMW. Savukārt vīriešu TOP 3 no sieviešu gaumes atšķiras ar vienu marku – Audi, kas ieņem trešo vietu aiz BMW un Volvo. Interesanti, ka vecāka gada gājuma vīriešiem no 46 līdz 70 gadiem, kā iecienītākā auto marka izteikti dominē Mercedes (gandrīz 30%), bet trešā populārākā auto marka ir SAAB, kas neparādās vadošajā piecniekā nevienā citā vecuma grupā.

Populārākās automobiļu markas sievietēm (TOP 5)

1. Volvo 17%

2. VW 17%

3. BMW 12%

4. AUDI 7%

5. Mercedes 5%

Analizējot piecas vadošās auto markas, var secināt, ka gaumes sievietēm un vīriešiem ir līdzīgas. Salīdzinot ar 2017.gada pirmā pusgada rezultātiem redzams, ka sieviešu TOP 5 sarakstā vairs nav atrodams Ford, bet vīriešu – Opel.

Populārākās automobiļu markas vīriešiem (TOP 5)

1. BMW 18%

2. Volvo 16%

3. AUDI 14%

4. VW 14%

5. Mercedes 9%

Jāatzīst, ka pagaidām vīrieši ir nedaudz aktīvāki līzinga izmantotāji automašīnas iegādei. Sievietes ar katru gadu vairāk un vairāk sāk izmantot līzingu un visticamākais, ka tuvāko gadu laikā izmantos līzingu tikpat aktīvi kā vīrieši.

Juridiskās personas tradicionāli ir iecienījušas praktiskos Volkswagen automobiļus, kas dominē ar visai lielu izrāvienu – gandrīz piektā daļa (17 %) juridisko personu līzingā ņemto automašīnu 2017.gadā bija šīs markas spēkrati.

Otra populārākā automobiļu marka juridiskajām personām pērn bija Volvo (10 %), kam seko Mercedes (9 %) un Škoda (8 %). Savukārt piektajā vietā ierindojies franču Renault.

Populārākās automobiļu markas juridiskām personām (TOP 5)

1.VW 17%

2. Volvo 10%

3. Mercedes 9%

4. Škoda 8%

5. Renault 5%

AS “PrivatBank” līzings ir Latvijas Līzinga devēju asociācijas (LLDA) biedrs, kas apvieno deviņus lielākos Latvijas līzinga uzņēmumus.

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.