Benzīna motors, 666 Zs un aizmugures piedziņa – Bentley piesaka Supersports tikai 500 vienībās (+ FOTO)

Britu sportisko luksusa automobiļu ražotājs Bentley iepriecinās augstas veiktspējas cienītājus ar tīrasiņu benzīna modeli, kas apvieno 666 Zs ar aizmugures riteņu piedziņu un ievērojami mazāku svaru.

Šis ir tikai ceturtais Supersports pēdējo 100 gadu laikā, un tas turpina modeļa tradīciju – maksimāla jauda un neviltots sniegums, ko sniedz benzīna motors. Šim nolūkam no Continental GT V8 agregāta izņemta visa hibrīdtehnoloģija, iebūvētas pastiprinātas konstrukcijas detaļas, uzstādīti lielāki turbokompresori un titāna izplūde bez mākslīgiem efektiem. Jauda tiek pārnesta uz aizmugures riteņiem ar uzlabotu astoņpakāpju divsajūgu transmisiju, nodrošinot paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 3,7 sekundēs un apmēram 309 km/h maksimālo ātrumu.

Lai auto būtu tikpat precīzs, cik jaudīgs, Bentley paplašinājis riteņu bāzi aizmugurē, pievienojis elektronisko diferenciāli, griezes momenta vektorēšanas sistēmu un pārstrādājis stūres, piekares un stabilitātes sistēmas darbību, tādejādi ar jaunajiem amortizatoriem un 22 collu diskiem Supersports līkumos ir līdz 30% ātrāks par standarta Continental GT.

Ne mazāk iespaidīgas ir arī bremzes – vienas no lielākajām, kādas jebkad uzstādītas sērijveida auto. Turklāt svara samazināšanai izmantots oglekļa šķiedras jumts, viegli sēdekļi un minimālas komforta sistēmas, spējot panākt kopējās konstrukcijas masu, kas mazāka par 2000 kg.

Efektīvākam sniegumam Supersports aprīkots ar aerodinamisko paketi, kas nodrošina lielāku piespiedējspēku, fiksētu aizmugurējo spārnu un paplašinātiem virsbūves elementiem. Pircējiem tiks piedāvātas īpašas krāsas un bagātīgi pielāgojami materiāli.

Bentley radīs tikai 500 Supersports eksemplāru. Pasūtījumi sāksies 2026. gada martā, bet piegādes – gada beigās. Cena vēl netiek atklāta, taču sagaidāms, ka tā būs tikpat ekstrēma kā pats auto.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.