Pieprasījums pēc BMW astoņu cilindru motoriem tik augsts, kā vēl nekad

Bavāriešu iekšdedzes motori īpaši pieprasīti ASV.

Intervijā ar žurnālistiem BMW attīstības daļas vadītājs Joahims Posts atklājis, ka neraugoties uz pastāvīgi augošo elektroautomobiļu noietu, pieprasījums pēc astoņu cilindru iekšdedzes motoriem ir rekordaugsts.

To apliecina arī uzņēmuma rezultāti – pērn BMW sasniedza augstākos pārdošanas apjomus gan premium elektroautomobiļu, gan arī astoņu cilindru dzinēju segmentā.

Īpaši ASV joprojām augstu tiek novērtēta V8 dzinēja un plug-in hibrīda kombinācija. Posts norāda uz jauno M5 kā piemēru, kurš pierāda, ka augsta veiktspēja un efektivitāte ir sasniedzama arī ar tradicionālām piedziņām, ja tās tiek veiksmīgi tehniski integrētas.

Tieši tādēļ BMW neliek visas olas vienā groziņā, bet gan paļaujas uz daudzveidību, cenšoties panākt, lai katrs klients – neatkarīgi no tā, vai izvēlas iekšdedzes dzinēju, hibrīdu vai pilnībā elektrisku automašīnu – saņemtu vienlīdz modernu un tehnoloģiski aprīkotu transportlīdzekli. Vienīgajai atšķirībai, kā uzsver Posts, vajadzētu būt tieši piedziņas sistēmai, nevis auto aprīkojumam vai digitālajām iespējām.

Posts atklāj, ka nākotnes redzējums balstās uz tā sauktās “Jaunās klases” (Neue Klasse) tehnoloģiju integrēšanu visā modeļu klāstā – ne tikai elektriskajos automobiļos.

Starp šīm tehnoloģijām ir, piemēram, Panoramic iDrive – jauna veida informācijas un vadības sistēma, kā arī zonālā elektronikas arhitektūra un jaudīgās datorplatformas, kuras uzņēmumā dēvē par “Superbrains” jeb “super-smadzenēm”.

Turpmākā attīstība būs atkarīga no katra reģiona specifikas – piemēram, uzlādes infrastruktūras pieejamības, elektroenerģijas izmaksām un ekspluatācijas budžeta. Tieši tāpēc BMW paredz, ka dažādu piedziņas veidu līdzāspastāvēšana turpināsies vēl ilgu laiku. Šim nolūkam tiek izstrādātas elastīgas transportlīdzekļu arhitektūras, kas spēj pielāgoties gan elektriskajiem, gan tradicionālajiem risinājumiem.

“Jaunās klases” platforma tādējādi kļūs par kopēju tehnoloģisko pamatu visiem BMW modeļiem. Tā nodrošinās, ka katrs auto – neatkarīgi no tā, kas to darbina – būs digitāli attīstīts, savienots ar vidi un tehnoloģiski izsmalcināts. Kā norāda Posts, šī pieeja jau tagad redzama nākamās paaudzes modeļos, piemēram, i3 un 3. sērijā. BMW uzskata: piedziņas veidam jābūt vienīgajam izvēles aspektam, pārējām īpašībām – nemainīgi augstām.

Foto: BMW

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.