Ķīnas tirgū tiek piedāvāts tehniski līdzīgs, taču ar 40 milimetru garāku riteņu bāzi apveltīts modelis par 259 000 juaņu, kas aptuveni 31 000 eiro vai uz pusi lētāk kā līdzvērtīgs modelis Eiropā.
Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz uzsācis elektriskā CLA L pārdošanu. Ķīnas tirgū tas dodas kā pagarinātas bāzes transportlīdzeklis, kas ir 4,76 m garš un apveltīts ar 2,83 m riteņu bāzi (+40 mm).
Līdz šim pagarinātās versijas bija rezervētas tikai C klases un augstākās klases sedaniem, taču tagad arī kompaktais CLA varēs lutināt savus pasažierus ar plašāku telpu.
Klientiem tiek piedāvātas divas versijas: CLA 300 L Ultra-Long Range Edition par 259 000 juaņu (31 000 eiro) un CLA 300 L Ultra-Long Range Intelligent Edition par 299 000 juaņu (35 700 eiro). Abas izmanto aizmugurējo riteņu piedziņu un motoru ar 200 kW jaudu, divu ātrumu transmisiju un 85 kWh NMC akumulatoru. Pateicoties 800 voltu tehnoloģijai, akumulatoru iespējams lādēt ar jaudu līdz 320 kW. Sniedzamība Ķīnas CLTC ciklā Ķīnā ir 866 km jeb 792 kilometri pēc stingrākā Eiropas WLTP standarta.
Vēlāk tirgū nonāks arī pilnpiedziņas versija ar 260 kW jaudu, kas Eiropā pazīstama kā CLA 350 4MATIC. Tomēr Ķīnā šī modeļa nosaukums un cena vēl nav atklāta. Nav arī zināms, vai tirgū nonāks modelis ar LFP akumulatoru, par kuru runas pagaidām palikušas tikai spekulāciju līmenī.
Tehniskajā ziņā CLA ar garo riteņu bāzi turpina balstīties uz Mercedes Modular Architecture (MMA) platformas. Atšķirībā no Eiropas tirgum paredzētajiem modeļiem, kas top Raštatē Vācijā, CLA L tiek ražots Ķīnā. Šeit tas saņem arī Šanhajas pētniecības un attīstības centrā izstrādāto programmnodrošinājumu ar Ķīnas tirgum specifiskām funkcijām, kuru skaitā inteliģentie vadītāja palīgi un autonomās braukšanas sistēmas.
Eiropas tirgū elektriskā CLA cena ir aptuveni 60 000 eiro.

Foto: Mercedes-Benz