Toyota gatavojas laist klajā savu pirmo hibrīdautomobili subkompakto automobiļu klasē. Aygo X Hybrid būs ne tikai veikls pilsētas satiksmē, bet iepriecinās ar mazu degvielas patēriņu.
Toyota paplašina modeļu piedāvājumu ar jauno Aygo X Hybrid, kas apvieno kompaktus izmērus ar efektīvu hibrīdtehnoloģiju. Tikai 3,7 m garā un ar 2,43 m riteņu garenbāzi apveltītā krosovera motortelpā iebūvēts 1,5 litru benzīna dzinējs ar 91 zirgspēku jaudu un elektromotors ar 80 zirgspēkiem. Sistēmas kopējā jauda ir 116 Zs, kas ļauj šim nelielajam krosoveram paātrināties līdz 100 km/h mazāk nekā desmit sekundēs. Ražotājs prognozē, ka automašīnas kombinētais degvielas patēriņš būs tikai 3,7 litri uz 100 kilometriem, bet CO₂ emisijas – 85 grami uz kilometru, padarot to par efektīvāko modeli savā klasē starp transportlīdzekļiem bez ārējas uzlādes iespējas.
Modelis būvēts uz Toyota Global New Architecture (TNGA) GA-B platformas, kur hibrīda akumulators novietots zem aizmugurējiem sēdekļiem, nodrošinot zemāku smaguma centru un labāku vadāmību. Lai arī auto ir kompakts, tas saglabā praktiskumu ikdienas lietošanai, piedāvājot bagāžnieka ietilpību 231 litru apjomā.
Neskaitot standarta versijas, Aygo X būs pieejams arī sportiskajā GR Sport variantā, kas piedāvā sportiskāk noregulētu piekari, tiešāku stūrēšanu, ekskluzīvus vieglmetāla diskus un jauno divu toņu Mustard krāsojumu ar melnu motora pārsegu.
Paredzēts, ka jaunais Aygo X Hybrid tirgū nonāks 2025. gada beigās.

Foto: Toyota