Kompaktais elektromobilis, ko MG ir izstrādājis kā globālā tirgus modeli, pirmos soļus sper droši un pārliecinoši – tikai 15 dienu laikā pēc oficiālās prezentācijas Čendu autoizstādē, piesaistīti vairāk nekā 26 000 klientu.
Tās neapšaubāmi ir labas ziņas, tomēr skaits būtiski pārsniedz uzņēmuma iepriekš plānoto mēneša ražošanas jaudu – 15 000 vienību –, tādēļ MG īpašnieks SAIC nolēmis nekavējoties ieviest trīs maiņu ražošanas grafiku savā SAIC Passenger Vehicle rūpnīcā. Vienlaikus uzņēmums uzņemas atbildību saglabāt uzstādītos kvalitātes standartus un piegādāt pasūtīto automašīnu 39 dienu laikā.
Ja piegādes laiks netiks ievērots, MG sola kompensāciju par katru kavēto dienu.
MG4 modelis ir būvēts uz SAIC E3 platformas un ir pozicionēts kā kompakts elektriskais hečbeks. Automašīna ir aprīkota ar elektromotoru, kas attīsta 120 kW jaudu un ļauj sasniegt maksimālo ātrumu 160 km/h. Klienti var izvēlēties starp divām akumulatoru versijām – 42,8 kWh litija dzelzs fosfāta (LFP) bateriju, kas nodrošina 437 km gaitas rezervi, un lielāku 53,9 kWh variantu ar līdz pat 530 km sniedzamību pēc CLTC cikla.
Abas versijas atbalsta ātro uzlādi, ļaujot uzlādēt no 30 līdz 80% tikai 20 minūšu laikā.
Ķīnā MG4 ir pieejams piecās dažādās aprīkojuma versijās par sākuma cenu 65 800 juaņu (7900 eiro).
Atkarībā no aprīkojuma līmeņa MG4 ir pieejams ar 10,25 collu, 12,8 collu vai 15,6 collu centrālo informācijas un izklaides ekrānu, kas savienots ar digitālo instrumentu paneli. Augstākas klases modeļus darbina Qualcomm Snapdragon 8155 mikroshēma un Horizon Journey J6e platforma, kas nodrošina tādas funkcijas kā ātrgaitas NOA (Navigation On Assist), joslas uzturēšanas sistēma, automātiska joslu maiņa un parkošanās palīgsistēma.
Par jaunā MG4 termiņiem Eiropas tirgum īstas skaidrības nav, tomēr daži avoti ziņo, ka tas gaidāms 2025. gada beigās.

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina