Itālijas superauto ražotājs Ferrari iepazīstinājis ar jauno modeli Amalfi, kas radīts, lai piedāvājumā nomainītu Roma.
Amalfi saglabā Roma proporcijas un līdzinās tai pēc izskata, saglabājot izlocīto motora pārsegu un masīvos sānus, tomēr priekšējie lukturi tagad šaurāki un tos savieno melna josla. Arī aizmugurē ar jauno bagāžnieka vāku, jaunā dizaina lukturiem un savādāk izvietotajām četru “stobru” izplūdes caurulēm, melno akcentu vairāk.
Salonā stūres rats ar neticami grūti pārvaldāmajām skārienpogu virsmām devis vietu stūrei ar parastām fiziskām pogām un ievērojami labāku funkcionalitāti. Arī skārienjutīgā iedarbināšanas poga aizvākta, tās vietu ieņemot “normālai” fiziskai pogai no titāna.
Priekšā novietotais 3,8 litru divu turbokompresoru V-8 dzinējs attīsta 631 Zs — par 19 zirgspēkiem vairāk nekā Roma modelim, bet griezes moments nav mainījies. Ražotāja dati liecina, apvienojumā ar astoņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu aizmugurējo riteņu piedziņas kupeja 100 km/h sasniedz 3,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 320 km/h.
No tehniskiem jaunievedumiem Ferrari izceļ jauno bremžu iekārtu, kas aizgūta no Ferrari 296 un 12Cilindri, aktīvo spoileri, kas lielā ātrumā paceļas, lai uzlabotu stabilitāti, Side Slip Control 6.1 programmatūru, kas darbojas kā centrālā vadības sistēma visām automašīnas darbībām, sākot no stūres leņķa un piekares kustības līdz pat novirzei, lai nodrošinātu vislabāko saķeri un veiktspēju jebkurā konkrētā situācijā.
Par cenu vēl nav informācijas, taču eksperti lēš, ka par Roma cenu (aptuveni 210 000 eiro), Amalfi diezin vai nopirkt – ticamāk, ka pircējam jāgatavo vismaz 255 000 eiro.

Foto: Ferrari









