Brabus, vācu uzņēmums, kas specializējas Mercedes automobiļu uzlabošanā, parādījis savu jaunāko projektu – XL 800, kas radīts uz Mercedes-AMG G 63 4×4² bāzes.
Brabus XL 800 izceļas ar Widestar virsbūves komplektu, kas ietver oglekļa šķiedras elementus, jaunu radiatora resti, 22 collu Brabus Monoblock Z/HD riteņu diskiem, papildus apgaismojumu uz jumta un aizmugurējo spoileri. Komplektā arī elektriskā vinča, elektriski izbīdāmi sliekšņi un aizmugures durvis, kas var atvērt līdz pat 90 grādu leņķim.
Brabus XL 800 interjeram ir apdare ar oglekļa šķiedras dekoriem, jumta instrumentu konsole, kas nodrošina, ka arī aizmugurē sēdošie pasažieri vienmēr informēti par ātrumu, laiku un datumu. Viss salons līdz pat bagāžas nodalījumam izdarināts ar izsmalcinātu “šīfera pelēkas” krāsas ādu, ko grezno rombveida rakstiņš, bet jumta un statņu apdarei izmantots jaunais Dynamica materiāls (agrāk pazīstams kā Alcantara vai zamšs).
Automašīnai uzstādītas Brabus pašu izstrādātas portālu asis, piekare, kuras ģeometrija piemērota lielajam smaguma centram, Brabus Ride Control regulējamie amortizatori ar titāna pārklājumu, kas ir īpaši pielāgoti augstajam auto klīrensam un palielinātajam gājienam. XL 800 var lepoties ar 470 mm klīrensu, ko daudzi citi apvidus auto varētu tikai apskaust.
Brabus XL 800 aprīkots ar 4.0 litru V8 divu turbokompresoru dzinēju, kura jauda sasniedz 800 ZS, bet maksimālais griezes moments – 1000 Nm. Tas panāks uzlabojot rūpnīcas turbokompresorus ar Brabus komponentēm, uzstādot jaunu izplūdes sistēmu un dzinēja vadības bloku. Līdz 1,6 bāriem palielināts spiediens nodrošina, ka auto paātrinās līdz 100 km/h tikai 4,6 sekundēs, kas ir līdzvērtīgi G 63 4×4² rādītājiem. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 210 km/h, ņemot vērā apvidus riepas.
Ražotājs norādījis, ka uz 100 km/h automašīna patērē vairāk par 20 litriem degvielas, bet cena, ko tas prasa par modeli Brabus XL 800 ir 639 000 eiro.

Foto: Brabus

Foto: Brabus

Foto: Brabus

Foto: Brabus

Foto: Brabus

Foto: Brabus

Foto: Brabus

Foto: Brabus