Volkswagen rūpnīcās uzsāks Ķīnas Chery automobiļu ražošanu

Ķīnas ceturtais lielākais autobūves uzņēmums Chery esot tuvu darījuma noslēgšanai par divu Volkswagen rūpnīcu iegādi.

Auto jaunumiem veltītie izdevumi, atsaucoties uz informāciju no Volkswagen tuviem avotiem, vēsta, ka vācu autobūves gigants meklē izeju no smagās krīzes, kurā tas nonācis. Šie avoti apgalvo, ka viens no risinājumiem ir nerentablo rūpnīcu slēgšana, ar to domājot ražotnes Osnabrikā un Drēzdenē.

Šīs rūpnīcas varētu pārņemt Chery, taču oficiālas informācijas par darījumu vēl nav. Ķīnas uzņēmums vien apstiprinājis savus nodomus paplašināt ražošanu Eiropā, taču nav atklājis potenciālo pārdevēju.

Chery International viceprezidents Čārlijs Džans neslēpj, ka uzņēmums aktīvi risina sarunas ar Eiropas uzņēmumu par vietējo rūpnīcu iegādi, tomēr eksperti uzskata, ka vienošanās nebūs vienkārša, jo “situācija Vācijā ir ļoti sarežģīta”, turklāt jāņem vērā ražošanas standarti, arodbiedrību prasības, piegādes ķēdes un izmaksu aprēķini.

Tie paši ziņu avoti atklāj, ka viena no Chery rūpnīcām sāks montēt Lepas krosoverus – jauna zīmola produktus, kas tika laists klajā tikai pirms dažiem mēnešiem. Tā pirmais piedāvājums būs Chery Tiggo 8 Plus ar citu nosaukuma plāksnīti, un kopumā Eiropas līnijā būs divi kompakti un viens vidēja izmēra krosovers ar dažādu tehnisko pildījumu, kas ietver iekšdedzes dzinējus, uzlādējamus hibrīdus un pilnībā elektriskus modeļus.

Chery ienākšana Eiropas tirgū sākās noslēdzot sadarbību ar Spānijas zīmolu Ebro. Kopuzņēmums pierakstījās bijušajā Nissan rūpnīcā Barselonā un uzsāka automobiļu ražošanu, lai varētu izvairīties no augstajiem importa tarifiem. Tuvākajā nākotnē Chery uzsāks Tiggo hibrīdautomobiļu ražošanu un pievienos elektriskos Omoda un Jaecoo.

Piebildīsim, ka salīdzinoši nesen Osnabrikas rūpnīcas vārds tika locīts kontekstā ar militārās tehnikas ražotāju Rheinmetall, kas arī izrādīja interesi par grūtībās nonākušo Volkswagen ražotni.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.