Visi Opel jaunumi Frankfurtei (+ foto)

Opel dodas nākotnē ar septiņām pasaules pirmizrādēm 65. Frankfurtes starptautiskajā auto izstādē, kas norisināsies no 12. līdz 22. septembrim.

Autoražotājs no Riselsheimas savā D stendā (halle 8), kas plešas vairāk nekā 3200 m2 platībā, atklās jauno Opel Insignia OPC ar tā svaigo dizainu, pārveidoto šasiju un inovatīvo informācijas un izklaides sistēmu. Modeļa 239 kW/325 ZS 2,8 litru V6 turbodzinējs nodrošina 435 Nm maksimālo griezes momentu un Opel vadošajam atlētam 100 km/h ļauj sasniegt 6,0 sekundēs. Papildus OPC versijas debijai, savas pasaules pirmizrādes gaida arī zīmola flagmaņa Country Tourer modelis – piedzīvojumus mīlošs Insignia saimes jaunpienācējs –, kā arī hečbeka, sedena un Sports Tourer varianti – visi ar jauniem dizainiem, revolucionārām informācijas un izklaides sistēmām un savās klasēs vadošajiem dzinējiem.

Savukārt ar Monza Concept pirmizrādi Opel izstādes apmeklētājiem demonstrēs to, kāda izskatās nākotnes mobilitāte paša autoražotāja gaumē – savienota un efektīva. Tajā pašā laikā apmeklētājiem būs iespējams apskatīt arī mūsdienu inovatīvos modeļus un savienojamības risinājumus ADAM Black Link un ADAM White Link veidolā, kā arī iepazīties ar jaunākajām dzinēju paaudzēm. Savas debijas Frankfurtes auto izstādē piedzīvos arī kabrioleta Cascada 200 ZS 1,6 SIDI turbodzinējs un maza tilpuma benzīna dzinēju saime apvienojumā ar sešpakāpju transmisiju.

„Mums ir spēcīgi produkti, kas Opel ļauj virzīties atpakaļ uz panākumu takas. Tāpat savu artavu sniedz inovatīvās koncepcijas, kas ļauj demonstrēt auto industrijas nākotnes virzību. Šobrīd ar savu plašo piedāvājuma spektru, atraktīvajiem modeļiem un tendences nosakošajām tehnoloģijām mums sevi iespējams pozicionēt vislabāk kā jelkad, tādēļ aicinu arī izstādes apmeklētājus klātienē pārliecināties pašiem par to,” norāda Opel izpilddirektors Dr. Karls-Tomass Noimans (Dr. Karl-Thomas Neumann), ielūdzot interesentus apmeklēt autoražotāja stendu un aplūkot tā produktus klātienē.

Jaunais Insignia OPC – jaudīgākā Opel pasaules pirmizrāde

Insignia OPC ar 239 kW/325 ZS un 435 Nm maksimālo griezes momentu šobrīd ir jaudīgākais Opel modelis. Ar jaunu un uzlabotu dizainu tas savu debiju piedzīvos Frankfurtes auto izstādē. Pārveidotā virsbūve ar OPC raksturīgajiem dizaina elementiem – izteiksmīgajām detaļām priekšpusē un integrēto izpūtēja cauruli aizmugurē – ļauj apjaust šī modeļa spēku un rosina iztēloties traukšanos ar to lielā ātrumā pa Nirburgringu.

Foto: Opel

Aiz skatienu piesaistošās virsbūves slēpjas modernas tehnoloģijas. OPC šasija ir pacelta, un, līdzīgi kā citiem jaunās Insignia saimes locekļiem, īpaša uzmanība pievērsta pārveidotajai aizmugurējai asij, inženieriem nomainot aptuveni 60 % komponentu. Samazinājies ir arī trokšņu un vibrācijas līmenis. Jaunā ESP programmatūra ir panākusi vēl precīzāku dinamiku, jo īpaši runājot par stūres reakciju un pagriezienu kontroli. Modificētā FlexRide šasijas piekares programmatūra ar regulējamiem amortizatoriem nodrošina optimālu noturību uz ceļa. Šī specifiskā programmatūra OPC modeļiem uzlabo braukšanas dinamiku, pieļaujot ātrāku un precīzāku reakciju uz dažādiem manevriem un ceļa stāvokli. No 0 līdz 100 km/h Insignia OPC paātrinās 6,0 sekundēs (Sports Tourer: 6,3 sekundēs) un var sasniegt 250 km/h maksimālo ātrumu (ar elektronisko ierobežotāju). Apstākļos bez ierobežojumiem OPC ar manuālo pārnesumkārbu spēj sasniegt pat 270 km/h maksimālo ātrumu (Sports Tourer: 265 km/h). Jaudīgā Brembo bremžu sistēma nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu un maksimālu stabilitāti pat intensīvas vai ārkārtas izmantošanas apstākļos.

Salonā OPC braucējus pārsteigs īstenas motosporta vēsmas. Izturīgie Recaro sēdekļi, kas pēc izvēles pieejami arī ar ādas apdari un atmiņas funkciju, OPC transmisijas svira, pilnīgi jauns instrumentu panelis un centrālā konsole rada premium līmeņa atmosfēru. Astoņu collu jaunā dizaina instrumentu panelī (papildaprīkojums) vadītājs varēs pārskatīt ne tikai pamatinformāciju, bet arī tādas specifiskas detaļas kā eļļas spiedienu un temperatūru, akumulatora voltāžu, droseles pozīciju, bremžu jaudu un gravitācijas spēku, kas izriet no laterālā paātrinājuma.

OPC modelim, kurš aprīkots ar automātisko transmisiju, uz tā paaugstinātās izturības stūres (pēc izvēles pieejama arī apsildāma) atrodas arī ātrumpārslēga svira. Tas ļauj vadītājam īpaši ērti manuāli pārslēgt pārnesumus pat automātiskajā režīmā. Ja svira ir neaktīva vismaz 12 sekundes, automobilis turpina pārvietoties normāli automātiskajā režīmā. Tādējādi jaunais Insignia OPC ērti apvieno manuālās un automātiskās darbības priekšrocības.

Jaunā Insignia modeļu saime: informācijas un izklaides sistēmu revolūcija

Starptautiskajā auto izstādē pasaules pirmizrādes piedzīvos šādi Opel Insignia varianti: četrdurvju, piecdurvju, Sports Tourer, Country Tourer un OPC. Zīmola vadošā modeļa versiju spektrs tagad piedāvā vēl atraktīvāku interjeru un eksterjeru, paceļot Opel godalgoto filozofiju „skulpturāla māksla tiekas ar vācu precizitāti” jaunā līmenī. Īpašu uzmanību ir izpelnījusies jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēma, kas tagad ir pieejama visos Insignia modeļos. Tā automobilī ļauj integrēt daudz dažādu viedtālruņa funkciju un tās viegli un intuitīvi pārvaldīt ar uz centra konsolē iestrādātās skārienjutīgās virsmas, skārienjutīgā ekrāna, uz stūres novietoto kontroles rīku vai balss komandu palīdzību.

Foto: Opel

Savukārt plašo motoru klāstu papildina jaudīgi un īpaši efektīvi tiešās iesmidzināšanas dzinēji – tādi kā divi jaunie turbo benzīna agregāti un jaunais dīzeļdegvielas turbodzinējs ar tikai 99 g/km CO2 emisiju daudzumu. Šis īpaši zemais emisiju līmenis 88 kW/120 ZS un 103 kW/140 ZS 2,0 litru dīzeļdegvielas turbodzinējus ierindo Vācijas A+ efektivitātes klasē. Četru un piecu durvju modeļi ar sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop abās jaudas versijās kombinētajā ciklā patērē tikai 3,7 litrus degvielas uz 100 km un izdala vien 99 g/km CO2 (saskaņā ar (EC) regulu Nr. 715/2007), bet Sports Tourer sasniedz 3,9 l/100 km un 104 g/km CO2. Tā rezultātā Opel Insignia 2,0 CDTI ir uzskatāms par savā klasē visekonomiskāko dīzeļdegvielas dzinēja automobili. Pateicoties īpaši zemajiem pretestības koeficienta rādītājiem – 0,25 Insignia hečbeka un 0,28 Sports Tourer versijai –, šie abi modeļi uzskatāmi par visaerodinamiskākajiem sērijveida automobiļiem savās virsbūves versijās pasaulē.

Jaunais Country Tourer: piedzīvojumus mīlošs Insignia saimes pārstāvis

Pasaules pirmizrāde numur trīs ir Opel Insignia Country Tourer. Kamēr tā radniecīgais Sports Tourer ir elegants ģimenes un biznesa universāls, tikmēr jaunais Insignia Country Tourer vairāk iemieso tieši alkas pēc piedzīvojumiem. Atlētiskais un daudzpusīgais modelis ar augsto klīrensu nodrošina brīvības sajūtu ārpus pilsētas ierobežojumiem un asfaltētiem ceļiem. Tā raksturīgākās iezīmes ietver automobiļa apakšas aizsargpaneļus priekšā un aizmugurē, ievērojamus riteņu arku un apakšējās virsbūves daļas apšuvumus un dubultās izplūdes caurules. Savukārt modernā pilnpiedziņa nodrošina saķeri un drošu vadāmību jebkādos apstākļos. Tas viss apvienots ar jaudīgu turbodzinēju – 184 kW/250 ZS 2,0 litru SIDI tiešās iesmidzināšanas benzīna vienību vai augstas veiktspējas 2,0 BiTurbo CDTI, kuri abi nodrošina iespaidīgu 400 Nm maksimālo griezes momentu.

Foto: Opel

Monza Concept – auto industrijas nākotne

Viegls, atlētisks izskats no ārpuses, unikāla projekciju tehnoloģija no iekšpuses apvienojumā ar specifiskiem tīkla savienojumiem un modulāru dizainu, kas ļauj izmantot ilgtspējīgas piedziņas sistēmas to pārākajā izpausmē – Opel Monza Concept ir kā stilīga, moderna efektivitāte uz četriem riteņiem. Arī tas savu debiju piedzīvos Frankfurtes starptautiskajā auto izstādē un kalpos par paraugu tam, kam centīsies līdzināties nākamā Opel automobiļu paaudze.

Efektivitāte un savienojamība ir galvenais izstrādes virziens ar skatu uz nākamās paaudzes Opel modeļiem. Monza Concept piedāvā aizraujošu šo attīstības tendenču demonstrāciju. Lai vizuāli uzsvērtu autoražotāja tieksmi pēc paaugstinātas efektivitātes, Opel dizaina filozofija „skulpturāla māksla tiekas ar vācu precizitāti” piedzīvojusi evolūciju – virsbūves dizains tagad vairāk iemieso veiklu atlētiskumu, nevis izteikti muskuļotu spēku. Augstā līmenī ir arī savienojamība – informācijas un izklaides sistēmu attīstība ir veikusi milzu soli un nodrošina vēl nebijušas iespējas. Visa informācija ar inovatīvas projekcijas tehnoloģijas palīdzību tiek atainota uz priekšējā paneļa, kas sniedzas no vienām durvīm līdz otrām – pasaulē pirmais šāda veida risinājums auto industrijā. Tikpat elpu aizraujošs ir automobiļa modulārais dizains, kas pieļauj vislielāko brīvību, izvēloties piedziņas sistēmu. Monza Concept auto industrijas nākotni rada pieejamu jau tagad.

Foto: Opel

Individualizācijas čempions ADAM: vēl vairāk izvēļu, vēl labāka savienojamība

Modernais Opel ADAM ir ne vien individualizācijas čempions, bet arī vislabāk savienojamais mazauto visā tirgū. To kārtējo reizi demonstrē jaunie ADAM Black Link un ADAM White Link īpašie modeļi, kas standartaprīkojumā pieejami ar IntelliLink informācijas un izklaides sistēmu un Siri ‘Eyes Free’ balss kontroles funkciju. Arī abi jaunie modeļi savu debiju piedzīvos jau minētajā Frankfurtes auto izstādē. Tie saražoti ierobežotā daudzumā – 2000 vienības – un iemieso tipiskākās viedtālruņu izskata iezīmes – baltu vai melnu krāsu un alumīnija akcentu inkrustāciju. Tādā veidā ADAM Black Link un ADAM White Link ietver īpaši modernas informācijas un izklaides sistēmas un savienojamību tehnoloģiju apvienojumu ar tīru, tehniski izteiktu dizainu.

Papildus tam, elegantais Opel ADAM nostiprina savas individualizācijas čempiona pozīcijas un turpmākajos mēnešos piedāvās vēl plašākas salona un virsbūves aprīkojuma iespējas. Piedāvājuma klāstu papildinās jaunas virsbūves un jumta krāsas, jauna dizaina riteņi un svaigi dekora elementi. ADAM salonā būs atrodamas jaunas krāsas un dekori priekšējam panelim, centra konsolei un durvīm, kā arī jauns sēdekļu polsterējums un jumta apdares dizains. Visi šie papildinājumi rada jaunas personalizēšanas iespējas, ļaujot ADAM lietotājiem izveidot savu sapņu auto.

Foto: Opel

85 kW/115 ZS 1,0 litru SIDI Turbo piedāvā jaunus trīscilindru dzinēju standartus

Opel darbojas ar pilnu jaudu, lai līdz 2016. gadam radītu trīs pilnīgi jaunas dzinēju saimes un 13 jaunus motorus, tādējādi vēl vairāk paplašinot savu dzinēju spektru. Jaunais 85 kW/115 ZS trīscilindru SIDI (Spark Ignition Direct Injection – dzirksteļaizdedzes tiešā iesmidzināšana) savu debiju piedzīvos kopā ar citiem Opel jaunumiem. 1,0 litru benzīna turbodzinējs ir ne vien videi draudzīgs, bet arīdzan uzstāda jaunus standartus klusas gaitas jomā starp visiem trīscilindru motoriem, jo trokšņu un vibrācijas rādītāju ziņā tas pārspēj pat daudzus četrcilindru agregātus. Neraugoties uz tā nelielajiem gabarītiem, šis dzinējs jau no 1800 līdz 4700 apgr./min nodrošina 166 Nm griezes momentu. Tirgū savu debiju tas piedzīvos nākamgad, kad Opel ADAM modelī debitēs kopā ar pilnīgi jaunu sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Cascada 147 kW/200 ZS jaudīgais 1,6 SIDI turbodzinējs nodrošina izteiksmīgu brīvdabas baudījumu

Jaunā augstās veiktspējas 1,6 SIDI turbodzinēja versija nodrošina 147 kW/200 ZS, 300 Nm griezes momentu overboost režīmā un ļauj attīstīt 235 km/h maksimālo ātrumu. Savu debiju tā piedzīvo Opel Cascada modelī. Šis jaunākās paaudzes vidējā izmēra četrcilindru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs iezīmē Opel 1,6 litru dzinēju klases jaudas virstoni un ir griezes momenta čempions savā konkurējošajā vidē. Tas pievienojas 125 kW/170 ZS jaudīgajam 1,6 SIDI turbodzinējam, kas jau ir pazīstams kopš Cascada modelis pavasarī

Foto: Opel

Foto: Opel

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.