Vērtīgākie auto zīmoli pasaulē – 2017.gada reitings

Īsumā: Nissan apsteidz Volkswagen, pirmajā piecpadsmitniekā iekļūst Ferrari

Kompānijas Interbrand sastādītajā pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā tradicionāli tiek iekļautas arī autobūves kompānijas. 2017.gada sarakstā pirmo vietu (7.vieta kopējā sarakstā) ieņem Toyota, kuras vērtība tiek lēsta 4,876 miljardu dolāru apjomā. Japāņu zīmols saglabājis 1.vietu neraugoties uz to, ka salīdzinājumā ar 2016.gadu tā vērtība kritusies par 6 procentiem.

Toyota seko Mercedes-Benz ar 47,829 miljardiem (+10% un 9.vieta kopējā sarakstā), bet pirmo trijnieku noslēdz BMW ar 41,521 miljardiem (0%; 13.vieta).

4.vieta Honda – 22,696 (+3%; 20.vieta)

5.vieta Ford 13,643 (+5%; 33.vieta)

6.vieta Hyundai 13,193 (+5%; 35.vieta)

7.vieta Audi 12,023 (+2%; 38.vieta)

8.vieta Nissan 11,534 (+4%; 39.vieta)

9.vieta Volkswagen 11,522 (+1%; 40.vieta)

10.vieta Porsche 10,129 (+6%; 48.vieta)

11.vieta Kia 6,681 (+6%; 69.vieta)

12.vieta Land Rover 6,095 (+7%; 73.vieta)

13.vieta MINI 5,114 (+3%; 87.vieta)

14.vieta Ferrari 4,876 (–)

15.vieta Tesla 4,009 (0%; 98.vieta)

Pirmo vietu kopējā sarakstā ieņem Apple (184,154), kam seko Google (141,703) un Microsoft (79,999). Pirmajā desmitā arī tādi pazīstami zīmoli kā Coca-Cola, Amazon, Samsung, Toyota un Facebook.

Toyota Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.